עמוד 1 מתוך 1

סגירת חשבון או חידוש

פורסם: ו' ספטמבר 15, 2017 10:14 am
על ידי ariely.michal
שלום, מתלבטת האם להמשיך את המנוי. (במיוחד לאור הפער במחיר מול מצטרפים חדשים לאקספרס).
האם ואיך אוכל לקבל גישה למסמכים שהוצאתי דרך iCount, במקרה שאני מחליטה לא לחדש?
תודה ושנה טובה

Re: סגירת חשבון או חידוש

פורסם: א' ספטמבר 17, 2017 10:13 am
על ידי Michelle - iCount
שלום,
אם אתם מוציאים לרב חשבוניות ועבודה על מערכת היא סדירה, ולא מעוניינים בסליקה או דוחות הוצאת, אז מסלול אקספרס עונה על צרכים שלכם.
על הבדלים והסבר על מסלולים ניתן לראות בעמוד הזה: https://www.icount.co.il/pricing/

סגירת חשבון

פורסם: א' פברואר 11, 2018 8:29 am
על ידי adiberda
אני רוצה לסגור את החשבון שלי,
איך אני עושה את זה?

Re: סגירת חשבון או חידוש

פורסם: א' פברואר 11, 2018 9:58 am
על ידי Michelle - iCount
על מנת לסגור את החשבון ולהפסיק את החיוב, אנא עקבו אחר הצעדים הבאים:
שימו לב: לא תהיה לכם גישה למערכת לאחר הניתוק, אז לפני שעושים את זה אנחנו ממליצים לייצא את הנתונים הקיימים במחשב.
1. ניתן לייצא רשימת לקוחות לקובץ אקסל דרך חיפוש->לקוחות ע"י לחיצה על "יצוא רשימת לקוחות מלאה לאקסל"
2. ניתן לייצא את כל קבצי ה-PDF של מסמכים שיצרתם דרך חיפוש->מסמכי הנהח"ש
בוחרים טווח תאריכים, לוחצים על "+עוד" ומסמנים את האפשרות "הצג את כל התוצאות (ללא חלוקה לעמודים)" ואז מסמנים את כל התוצאות ולוחצים על "שמור להדפסה" וכל המסמכים ירדו בקובץ ZIP.
על מנת לסגור את החשבון יש לבצע את השלבים הבאים:
1. לוודא שכל המודולים בתשלום נוסף כבויים (מערכת->מנהלה->הגדרות כלליות)
2. למחוק את פרטי תשלום מהמערכת (מערכת->מנהלה->פרטי התשלום שלי, יש ללחוץ על "לחץ כאן לשינוי הפרטים" - זה מוחק את הפרטים הקיימים - ופשוט לא להזין חדשים)