עמוד 1 מתוך 1

ביטול קבלה..

פורסם: ג' ספטמבר 26, 2017 9:50 am
על ידי shaisharabi1
אני משתמש חדש ... הזנתי בטעות קבלה פעמיים כי חשבתי שלא נקלטה האם אפשרי למחוק אותה באופן שלא ישפיע לי על המספור של הקבלות???
זוהי הקבלה הראשונה שהזנתי 01.ו-02. ונוצר ביטול 03....(פשוט אני מזין קבלות רטרו מפתיחת העסק (3חודשים )

Re: ביטול קבלה..

פורסם: ג' ספטמבר 26, 2017 11:45 am
על ידי Michelle - iCount
שלום,

לצערנו אין דרך לשנות מספור שכבר התחיל. האם כבר שלחתם את המסמך ללקוח?

Re: ביטול קבלה..

פורסם: ג' ספטמבר 26, 2017 2:48 pm
על ידי shaisharabi1
לא.. זאת אומרת זה קבלות שאני מזין רטרו אז הלקוח קיבל קבלה ידנית שלי.

Re: ביטול קבלה..

פורסם: ג' ספטמבר 26, 2017 2:50 pm
על ידי shaisharabi1
איך אני מוחק חשבון ?? פתחתי חשבון חדש... וזה פותר לי את העניין...

Re: ביטול קבלה..

פורסם: ד' ספטמבר 27, 2017 1:40 pm
על ידי Michelle - iCount
על מנת לסגור את החשבון ולהפסיק את החיוב, אנא עקבו אחר הצעדים הבאים:

שימו לב: לא תיהיה לכם גישה למערכת לאחר הניתוק, אז לפני שעושים את זה אנחנו ממליצים לייצא את הנתונים הקיימים במחשב.
1. ניתן לייצא רשימת לקוחות לקובץ אקסל דרך חיפוש->לקוחות ע"י לחיצה על "יצוא רשימת לקוחות מלאה לאקסל"
2. ניתן לייצא את כל קבצי ה-PDF של מסמכים שיצרתם דרך חיפוש->מסמכי הנהח"ש
בוחרים טווח תאריכים, לוחצים על "חיפוש מתקדם" ומסמנים את האפשרות "הצג את כל התוצאות (ללא חלוקה לעמודים)" ואז מסמנים את כל התוצאות ולוחצים על "שמור להדפסה" וכל המסמכים ירדו בקובץ ZIP.

על מנת לסגור את החשבון יש לבצע את השלבים הבאים:
1. לוודא שכל המודולים בתשלום נוסף כבויים (מערכת->מנהלה->הגדרות כלליות)
2. למחוק את פרטי תשלום מהמערכת (מערכת->מנהלה->פרטי התשלום שלי, יש ללחוץ על "לחץ כאן לשינוי הפרטים" - זה מוחק את הפרטים הקיימים - ופשוט לא להזין חדשים)