החלפת מסלול לא מצליחה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2008
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: החלפת מסלול לא מצליחה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' אוקטובר 17, 2019 8:23 am

לפני המעבר למסלול המבוקש אנו ממליצים שוב לקרוא את המחירון שלנו כדי שתוכלו לבדוק את כדאיות המעבר והאפשרויות שכל מסלול מכיל בתוכו:
https://www.icount.co.il/plans/

במידה והחלטת לעבור להלן ההסבר:
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], MSN [Bot] ו־ 4 אורחים