היי, ברצוני לפתוח עמוד סליקה ללקוחות ישראכרט עם מספר ספק קיים.
האם icount משתמשת לדף הסליקה באחת מהחברות כמו veripay/יעד שריג וכו׳? או שה בכלל payme?
בנוסף, אין שום דרך ליצור אתכם קשר טלפוני, ולמרות שחרטתם על דגלכם ״זמן המתנה בממוצע- 3 דקות״ אני לא מקבל שירות דרך הפניות שלי... מה יהיה אם אחליט באמת לעבוד אתכם ותהיה תקלה בסליקת האשראי? אחכה לתגובה בפורום? זה מגוחך לחלוטין..
אז האם יש מספר טלפון שאפשר ליצור קשר דרכו לפניות דחופות כמו אלו או שהכל בפניות כתובות?