עמוד 1 מתוך 1

מסלול icount גדול

פורסם: א' יולי 15, 2018 8:50 am
על ידי DanCassidi
היי, ברצוני לפתוח עמוד סליקה ללקוחות ישראכרט עם מספר ספק קיים.
האם icount משתמשת לדף הסליקה באחת מהחברות כמו veripay/יעד שריג וכו׳? או שה בכלל payme?
בנוסף, אין שום דרך ליצור אתכם קשר טלפוני, ולמרות שחרטתם על דגלכם ״זמן המתנה בממוצע- 3 דקות״ אני לא מקבל שירות דרך הפניות שלי... מה יהיה אם אחליט באמת לעבוד אתכם ותהיה תקלה בסליקת האשראי? אחכה לתגובה בפורום? זה מגוחך לחלוטין..
אז האם יש מספר טלפון שאפשר ליצור קשר דרכו לפניות דחופות כמו אלו או שהכל בפניות כתובות?

Re: מסלול icount גדול

פורסם: א' יולי 15, 2018 9:20 am
על ידי Dor - iCount
דן שלום ובוקר טוב,
אתה מקבל תשובות בקריאות שאתה פותח דרך מערכת הקריאות.
אין צורך לשלוח לנו הודעות בפורום מכיוון שאתה נמצא במסלול מלא.
אנא פתח קריאות במערכת הקריאות ותקבל על כך מענה.
תודה