דחוף נעלמו לי כל הנתונים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

arnonalex
משתמש צעיר
הודעות: 33
הצטרף: ד' יולי 06, 2016 9:17 am

דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי arnonalex » ה' נובמבר 29, 2018 4:48 pm

נסיתי להכנס.
נאלצתי לשחזר ססמה.
נדרש תשלום, לא ראיתי נתונים.
שלמתי.
המערכת ריקה.
כנראה נפתח משתמש חדש.
מספר עוסק: 557913381
אלכס ארנון

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' דצמבר 02, 2018 10:22 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
קיימים לך 2 מזהי חברה- באחד יש את כל הנתונים ובשני אין.
מה מזהה החברה אליו ניסית להיכנס?

בברכה,
דור

arnonalex
משתמש צעיר
הודעות: 33
הצטרף: ד' יולי 06, 2016 9:17 am

Re: דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי arnonalex » א' דצמבר 02, 2018 11:38 am

תמחקו את הריק ותזכו אותי או תעבירו את התשלום למשתמש השני שיעמוד לזכותי בבקשה.
אלכס ארנון

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 03, 2018 9:37 am

שלום רב,
לצערנו אין באפשרותנו למחוק חשבונות ולא לסגור אותם, רק לקוחותינו עושים זאת בעצמם.
עליך לגשת לחשבון שברצונך לסגור יש לגשת ל"מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי" שם לוחצים על "בטל את חשבון ה iCount שלי". 
לצערנו אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.
אם בחשבון שאמור להיות פעיל מבחינתך קיים אמצעי תשלום מעודכן לא אמורה להיות בעיה.

בברכה,
דור

arnonalex
משתמש צעיר
הודעות: 33
הצטרף: ד' יולי 06, 2016 9:17 am

Re: דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי arnonalex » ב' דצמבר 03, 2018 10:20 am

החשבון שולם לפני יום יומיים בטעות בשל באגים במרכת שקשורים לשחזור ססמה.
1.נסיתי להכנס לחשבון שלי ולא התאפשר לי.
2.שחזרתי ססמה
3.נכנסתי לחשבון ונאמר לי שצריך לשלם.
4.שלמתי וגליתי שהחשבון ריק.
5.הבנתי שיש שני חשבונות.

הנכם נדרשים להחזיר את הכסף מיידית. או להעביר אותו לזכותי בחשבון הפעיל.
אלכס ארנון

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 03, 2018 1:06 pm

שלום,
לאחר בדיקה, מה שאנו יכולים לעשות זה להעביר את הרישיון ששילמת עליו בחשבון הראשון והלא פעיל לרישיון הנוכחי והפעיל, כלומר החשבון הפעיל יהיה עד 6.7.2020.
כמו כן, את החשבון שלא פעיל אתה יכול לסגור אותו ולהישאר עם החשבון הנוכחי.

בברכה,
דור

arnonalex
משתמש צעיר
הודעות: 33
הצטרף: ד' יולי 06, 2016 9:17 am

Re: דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי arnonalex » ב' דצמבר 03, 2018 1:38 pm

אוקי.
עכשיו שאלה נוספת.
אם אני מפסיק לשלם לאחר תום התקופה ב 7/2020, האם אוכל לראות את הנתונים שלי?
בכל המערכות שעבדתי איתן בעבר, כמו חשבונית ירוקה, אני יכול לראות את הנתונים גם ללא תשלום.
אלכס ארנון

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דחוף נעלמו לי כל הנתונים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 03, 2018 1:49 pm

היי אלכס,
אם לאחר תום התקופה בחרת לסגור את החשבון ולהפסיק לשלם לחלוטין ניתן לעשות זאת מתוך "מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי" שם לוחצים על "בטל את חשבון ה iCount שלי". 

יש לשים לב – משמעות מחיקת פרטי התשלום היא שלא תהיה גישה למסמכים, אז לפני שעושים את זה יש לנצל את הגישה שעדיין קיימת למערכת על מנת להוציא את המידע החשוב החוצה. כדי לשמור את המסמכים יש להיכנס לחיפוש->מסמכי הנהח"ש, להקליק על "עוד" ולסמן את האפשרות "הצג ללא חלוקה לעמודים". לגבי טווח התאריכים בחיפוש, יש להגדיר את תחילת החיפוש משנת 2000. (ללחוץ על "הכל") ולאחר מכן יש ללחוץ על "חפש". בתוצאות החיפוש יש לסמן את כל המסמכים ע"י הצ'ק בוקס העליון ביותר וללחוץ על שמור להדפסה. המערכת תקפיץ הודעה שמדובר בכמות גדולה של מסמכים ושהיא שולחת לך את הקובץ עם כל המסמכים ישירות למייל.


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 5 אורחים

cron