חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

guyshashua
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2018 1:41 pm

חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי guyshashua » ג' דצמבר 04, 2018 1:48 pm

שלום רב,

כרגע חידשתי את התשלום השנתי במשתמש אקספרס שלי, אך אני עדין מקבל הודעה לחדש את התשלום, ואני לא יכול להפיק קבלות וחשבוניות.
זה גם לא נותן לי לראות את הקבלות מהעבר.

אשמח לתגובתכם בהקדם.

תודה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' דצמבר 04, 2018 1:56 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
צירפתי לך צילום מסך- ברצוני להבין, אני רואה שלא חידשת את התשלום עדיין.
האם קיבלת חשבונית על חידוש התשלום?
אודה לעדכונך,

בברכה,
דור
קבצים מצורפים
2018_12_04_13_52_47_iCount_.jpg
(41.39 KiB) עדיין לא הורד

guyshashua
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2018 1:41 pm

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי guyshashua » ג' דצמבר 04, 2018 2:00 pm

שילמתי, וכן, קיבלתי למייל שלי חשבונית על התשלום.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' דצמבר 04, 2018 2:22 pm

תודה על העדכון גיא,
בדקנו את העניין וראינו שחשבונך היה פעיל במשך השנה שעברה ולכן גם אם לא בוצע בו שימוש יש לשלם על פעילות החשבון. כוונתי היא שהתשלום ששילמת עכשיו זה על התקופה מסוף נובמבר 2017 ועד סוף נובמבר 2018 בהם החשבון היה פעיל, כלומר כרגע שילמת את החוב על השנה הקודמת, לכן על מנת לשלם על הרישיון השנתי עד שנת 2019 עלייך לבצע תשלום על השנה הבאה ולכן עדיין קיים לך 'לתשלום'.
לאחר חידוש המסלול האקספרס תוכל לחזור להשתמש בחשבונך.

בברכה,
דור

guyshashua
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2018 1:41 pm

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי guyshashua » ג' דצמבר 04, 2018 2:35 pm

סליחה? מה זאת אומרת חוב? אני לא חידשתי כי לא היה לי צורך בשנה האחרונה.
זה כמו שאפסיק להשתמש בקבלות נייר במשך שנה ואז אמשיך כשארצה.

למה שאתם תחייבו אותי על משהו שהוא לשיקולי לחלוטין?

אני שילמתי כי אני רוצה לחזור להשתמש מהיום ולשנה הקרובה.
אשמח להמשיך להיות איתכם, אבל אם לא מתאים לכם ארצה לקבל בבקשה זיכוי מלא על התשלום שביצעתי כרגע כי מה שכתבת ממש לא מקובל.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' דצמבר 04, 2018 2:53 pm

גיא,
המערכת שלנו מחייבת תשלום על השימוש בה ואין מסלול ללא תשלום (לא אקספרס ולא מלא), ולצערנו היא לא יכולה לזהות את "הצורך" של הלקוחות שלנו בין אם הם מחליטים להשתמש בה או לא, באחריות הלקוחות לעדכן או להחליט על סגירת החשבון וסיום הפעילות, המערכת פועלת לפי מנגנון שקולט פעילות או חוסר פעילות בחשבון, כך שאם אחרי תקופה שלא היה שימוש בחשבון והוא היה ''רדום'' המערכת תשלח תזכורת לתשלום במייל וכאשר היא תזהה שהמשתמש שב לפעילות היא תתריע לו על כך ע"י הודעה במסך הבית שיש לשלם על המערכת.
במסלול האקספרס משלמים על מסלול שנתי שנה קדימה ובמסלול המלא זה תשלום חודשי.

לכן, מכיוון שלא ביצעת פעילות בשנה שעברה (מנובמבר 2017 עד נובמבר 2018) והחשבון היה פעיל הוא זיהה חוב על שנה קודמת ועל זה שילמת כרגע.
על מנת להשתמש במערכת לשנה הבאה עלייך לבצע תשלום נוסף.

בברכה,
דור

guyshashua
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2018 1:41 pm

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי guyshashua » ג' דצמבר 04, 2018 3:04 pm

דור. זה ברור לי לחלוטין שהשירותים שלכם הם לא בחינם. בגלל זה שילמתי עכשיו, לשנה הקרובה. לא ביקשתי דבר בחינם.

חשוב להבהיר שלא הייתה שום דרך לדעת שיצטבר חוב במידה ולא אבטל את החשבון! גם המיילים שקיבלתם ממכם, בשנה שעברה, שהם שמורים דרך אגב, על חידוש המשתמש שלי לא הכילו ולו מילה אחת על כך שעלי לסגור את החשבון אחרת יצטבר לי חוב אם ארצה לחזור להשתמש בעתיד.

הדרישה שלך ממני כרגע היא לא לבוא לנסות להבין את הסיטואציה שהייתה בשום צורה.
אני רוצה לדבר בטלפון עם מישהו בבקשה, ההתכתבות הזו בנושא זה מועילה לכם יותר מלי.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3221
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי iCount » ג' דצמבר 04, 2018 7:02 pm

מודל השירות שלנו בנוי בצורה כזו שאתה משלם גם אם אתה לא מייצר חומר חדש. למה? כי אנחנו מספקים לך אחסון, גיבוי, וגישה מיידית לנתונים שלך.
אם אתה רוצה לממש את מה שישלמת לשנה הקרובה תוך התעלמות מהחוב שלך אין שום בעיה - אתה יכול לפתוח חשבון אקספרס חדש, נקי, ונעביר אליו את הרישיון. לא תהיה לך גישה לנתונים הישנים שלך.
זהו מודל התמחור שלנו, ובאמת שאין מה לדון בו יותר מדיי לעומק כי מדובר בסכום של 119 שקלים בשנה. לחלוטין לא מחיר גבוה לשלם עבור שירות כפי שתיארתי מעלה.

אם אתה רוצה להעביר את הרישיון שלך למערכת נקייה, אנא הרשם, וציין במייל ל help@icount.co.il שאתה מבקש להעביר את הרישיון ממזהה החברה הנוכחי שלך למזהה החדש בהמשך לפניה 8.7371 מהפורום.

guyshashua
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2018 1:41 pm

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי guyshashua » ג' דצמבר 04, 2018 8:56 pm

חשוב לי לומר, שלא היתה לי בעיה כלל עם התמחור שלכם. רק עם עניין החוב. בהחלט 119 זה אחלה.

תודה על הסבלנות והעזרה, שלחתי מייל לכתובת שציינת.
מקווה שיטופל בהקדם.

תודה!

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חידשתי תשלום שנתי, אך המשתמש לא עובד ועדין דורש ממני לשלם.

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' דצמבר 05, 2018 11:59 am

המשך שבוע טוב וחג שמח :)

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 3 אורחים

cron