משלוח חשבונית במייל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

wildblendsmail
משתמש צעיר
הודעות: 12
הצטרף: ד' נובמבר 22, 2017 12:58 pm

משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי wildblendsmail » א' פברואר 24, 2019 12:15 pm

שלום. היום לאחר שהוצאתי חשבונית ללקוחה, סימנתי באפשרויות משלוח שאני רוצה לקבל העתק של האימייל אלי. כשקיבלתי את האימייל ראיתי שמופיע שם רק המסר שכתבתי ללקוחה אבל לא מצורפת החשבונית עצמה. איך אני יכול להיות בטוח שהלקוחות מקבלים באמת את החשבוניות שאני שולח ואם הם מקבלים, למה אני בהעתק לא מקבל?
תודה!

Michelle - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1187
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי Michelle - iCount » א' פברואר 24, 2019 1:43 pm

שלום ותודה על הפנייה,
במייל שלקוחות שלכם מקבלים ישנו לינק, בלחיצה עליו נפתח המסמך בחלון נפרד.
האם לקוחות שלכם אמרו שלא קיבלו מייל עם המסמך?

wildblendsmail
משתמש צעיר
הודעות: 12
הצטרף: ד' נובמבר 22, 2017 12:58 pm

Re: משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי wildblendsmail » א' פברואר 24, 2019 3:07 pm

הלקוחות לא התלוננו.
לפני ששלחתי להם את החשבונית, סימנתי את האפשרות של לשלוח לי העתק של המייל ובהעתק שהגיע אלי לא מופיע לינק לחשבונית. מופיעות רק המילים שצירפתי ללקוחה תחת "טקסט נוסף"
אז השאלה היא אם התקלה הזאת נגרמת רק בהעתק שמגיע אלי (Tם כן אז לטיפולכם) או שאם גם הלקוח לא מקבל את הלינק לחשבונית אז זו בעיה יותר רצינית
קבצים מצורפים
CaptureIcount.PNG
(13.69 KiB) עדיין לא הורד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4202
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' פברואר 25, 2019 9:28 am

בוקר טוב,
אם תיכנס לכל מסמך תוכלו לראות מצד שמאל כפתור בצורת סימן קריאה, זהו בעצם הלוג של המסמך, בו ניתן לראות מתי הוא נשלח, לאיזו כתובת אימייל והאם הלקוח פתח את המייל ולחץ על הלינק בפנים לפתיחה שלו.
במידה והלקוח שלך פתח את המייל שנשלח אליו יהיה ליד הסימן של העין את המספר 1, ואם הוא לחץ על הלינק של המסמך יהיה ליד הסימן של העכבר את המספר 1.
זוהי בעצם אינדיקציה טובה עבורך לדעת מה קרה עם המסמך. תוכל כך לבדוק בכל יתר המסמכים.

כמו כן, ישנו לוג פעילות מערכת (נמצא תחת מערכת->לוג), לאחר שמפיקים מסמך ושולחים אותו ללקוח יש להיכנס ללוג ולראות אם הוא נשלח.
הלוג מכיל בתוכו מידע פעילות רק מ-7 הימים האחרונים, לכן מומלץ להשתמש ולהסתכל בו בטווח זמן הקצר שלאחר שליחת המייל ללקוח.

על פי נתוני הלוג של המסמך שצירפת בצילום המסך, אתמול המסמך נשלח ל-2 המיילים שהוגדרו: גם ללקוח וגם אליך כהעתק.
כמו כן, נראה גם שהמסמכים נפתחו על ידך ועל ידי הלקוח (יש 1 ליד העכבר ו-1 ליד העין).

בברכה,
דור

wildblendsmail
משתמש צעיר
הודעות: 12
הצטרף: ד' נובמבר 22, 2017 12:58 pm

Re: משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי wildblendsmail » ג' פברואר 26, 2019 3:06 pm

אם כך יש כאן איזה באג. כי אני לא ראיתי לינק במייל שהגיע אלי ולכן מן הסתם גם לא יכולתי ללחוץ עליו
מצרף תצלום מסך של ההעתק שהגיע אלי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4202
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 26, 2019 3:37 pm

שלום,
ציינת באחת התגובות ששלחת את המסמך כהעתק אלייך.
שאלתנו היא מה קורה אם אתה שולח את המסמך באופן רגיל לעצמך (ולא כהעתק)?
נודה לך אם תוכל לבדוק ולעדכן אותנו בבקשה.
תודה

בברכה,
דור

wildblendsmail
משתמש צעיר
הודעות: 12
הצטרף: ד' נובמבר 22, 2017 12:58 pm

Re: משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי wildblendsmail » ג' פברואר 26, 2019 10:28 pm

בדקתי
כשאני שולח את המייל אלי ישירות ולא כהעתק אני מקבל לינק למסמך

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4202
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משלוח חשבונית במייל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 27, 2019 9:25 am

בוקר טוב,
תודה שעדכנת אותי- היה לנו חשוב מאוד לדעת.
אנו בודקים את העניין ונעדכן אותך בהקדם.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 19 אורחים

cron