חשבוניות שלא מגיעות ליעדן!

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

doronfarhi
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ג' מאי 07, 2019 4:08 pm

חשבוניות שלא מגיעות ליעדן!

הודעהעל ידי doronfarhi » ג' מאי 07, 2019 4:14 pm

שלום
כל חשבונית שהפקתי חודש קודם או החודש לא הגיע ליעדן.
הכנסתי גם את המייל שלי ושל הרוא"ח לכל לקוח ועותק כן הגיע אלינו אבל לא למשלם.
במקרה עליתי על זה, שלחתי לכל אחד שוב את החיוב מחדש והייתי צריך להסביר שיש בעיה במערכת שלכם.
זה ממש לא תקין, החודש לא היית מקבל משכורת בגלל התקלה שלכם, ותשלומים נדחו לי בגללכם.
כרגע כל חשבונית שאני מוציא אני צריך לעשות דאבל צ'ק שהיא אכן הגיעה. או לשלוח עצמאית שוב ליתר ביטחון.
מחכה לתגובתכם בנושא.
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1335
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבוניות שלא מגיעות ליעדן!

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מאי 12, 2019 8:42 am

בוקר טוב ותודה על פנייתך,
ראשית, ישנו לוג פעילות מערכת (נמצא תחת מערכת->לוג), לאחר שמפיקים מסמך ושולחים אותו ללקוח יש להיכנס ללוג ולראות אם הוא נשלח.
הלוג מכיל בתוכו מידע פעילות רק מ-7 הימי האחרונים, לכן מומלץ להשתמש ולהסתכל בו בטווח זמן הקצר שלאחר שליחת המייל ללקוח.
שנית, במידה ועבר הזמן ואתם לא מצליחים לאתר את שליחת המייל בלוג- קיימת אפשרות נוספת: אם תיכנסו לכל מסמך תוכלו לראות מצד שמאל כפתור בצורת סימן קריאה, זהו בעצם הלוג של המסמך, בו ניתן לראות מתי הוא נשלח, לאיזו כתובת אימייל והאם הלקוח פתח את המייל ולחץ על הלינק בפנים לפתיחה שלו.
במידה ולקוח פתח את המייל שנשלח אליו יהיה ליד הסימן של העין את המספר 1, ואם הוא לחץ על הלינק של המסמך יהיה ליד הסימן של העכבר את המספר 1.
זוהי בעצם אינדיקציה טובה עבורך לדעת מה קרה עם המסמך. תוכל כך לבדוק בכל יתר המסמכים.
לעיתים פרק הזמן בין פתיחת המייל לא מסונכרן במהירות ולפעמים לוקח זמן למידע להגיע אלינו, כך שהמידע בלוג הוא בעירבון מוגבל.
נציין שבמכשיר הנייד לא ניתן לראות את הלוג של המסמכים אלא רק בדפדפן שבמחשב.
נציין בנוסף שלעיתים קרובות מיילים מגיעים לתיקיות הספאם של הלקוחות ועליהם לבצע שינוי בהגדרות הספאם- זה קורה המון.

בכל מקרה- לבדיקת ענייני אימייל, אנא ראי כאן
https://www.icount.co.il/help/emailing/ ... eshooting/

doronfarhi
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ג' מאי 07, 2019 4:08 pm

Re: חשבוניות שלא מגיעות ליעדן!

הודעהעל ידי doronfarhi » א' מאי 12, 2019 1:28 pm

לצערי התשובה לא מספקת.
החשבוניות לא הגיעו ליעד שלהם גם אחרי בירור עם הנהלות החשבונות.
התלבטתי הרבה זמן אם לעזוב אתכם, עכשיו הגיע הזמן כנראה.
שבוע טוב.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1335
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבוניות שלא מגיעות ליעדן!

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מאי 12, 2019 1:39 pm

שלום,
חבל שאתה מרגיש כך, מכיוון שמהצד שלנו נתנו לך אפשרויות לבצע בדיקה וכך כתוב בכתבה כיצד לבצע את כל הבדיקות.
אבל כדי שנוכל לבדוק לעומק אם המסמכים נשלחו נצטרך לגשת לחשבונך כדי לראות מה קורה שם, אבל מכיוון שנרשמתם לפורום עם כתובת מייל אחרת אני לא מצליח לגשת לחשבונך, לכן מה שאבקש ממך זה את כתובת המייל איתה נרשמת למערכת iCount וכמו כן, מספר מסמך לדוגמא שלטענתך לא הגיע ליעד ואנו נבדוק מהצד שלנו.

בברכה,
דור

ziman
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ש' מאי 25, 2019 11:08 pm

Re: חשבוניות שלא מגיעות ליעדן!

הודעהעל ידי ziman » א' מאי 26, 2019 12:44 am

שלום
בחשבוניות האחרונות ששלחתי לא קיבלתי העתק
לכתובת אי מייל הרגילה שלי, כפי שתמיד היתה.
אין לי אינדיקציה שהלקוח קיבל וכמו כן אני מעוניין להמשיך ולקבל העתק במייל כפי שתמיד היה.
לא שיניתי דבר ואיני מקבל העתק למרות שבדקתי שמסומן "וי" בשדה המתאים של העתק לפני שאני שולח את החשבונית.
אודה לבדיקתכם או תשובתכם
הסתכלתי קצת בפורום אבל ההסברים הטכניים שלכם לא ברורים לעתים , אני מחפש תשובה או פתרון פשוט לבעיה
אל תייגעו אותי בבקשה עם הסברים כתובים ומסובכים, אני לא מעוניין לדבר או להתכתב עם רובוטים
תתקשרו אליי לנייד XXXXXXXXX

תודה

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3275
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: חשבוניות שלא מגיעות ליעדן!

הודעהעל ידי iCount » א' מאי 26, 2019 9:39 am

מערכת iCount שולחת מאות אלפי חשבוניות למייל בכל יום. קשה לי להאמין שהבעיה היא מהצד שלנו, כי אם הייתה בעיה כזו, היינו מקבלים אלפי פניות בנושא.
הראיה היא שהמסמכים גם הגיעו אליך ולמנהל החשבונות שלך כך שאין בעיה עם שליחת המייל.

אני מציע שתבחר מסמך אחד, ותנסה לשלוח אותו לעצמך לכתובת מייל אחרת שלך. האם אתה מצליח לקבל אותו?


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 2 אורחים