הגדרות מייל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

eitanc
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' מאי 28, 2019 2:33 pm

הגדרות מייל

הודעהעל ידי eitanc » ד' מאי 29, 2019 10:10 am

שלום,

לגבי הגדרות הדוא"ל/מייל:

א. למה לוקח 24 שעות להקמת החיבור מול מנדריל?! היום, בעידן המחשבים והאינטרנט, שהכל לוקח שניות לעשות מול כל מקום בעולם...

ב. אזור ההגדרות של המייל מאוד לא ידידותי ואין שום בדיקות ופידבק מה תקין ומה לא, שהלקוח ידע את הסטטוס של הגדרות המייל שלו. בבקשה תוסיפו בדיקות משלכם מול הגדרות ה-SPF, ה-DKIM ומנדריל, ועבור כל בדיקה תציינו בעמוד הזה מה תקין ומה לא, ואז הלקוח לא יצטרך לנחש מה עובד ומה לא ולא יצטרך ליצור קשר עם התמיכה לחינם. תודה.

איתן

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3297
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: הגדרות מייל

הודעהעל ידי iCount » ד' מאי 29, 2019 10:56 am

שלום איתן
1. החיבור למנדריל הוא אוטומטי עבור כל לקוח ולא צריך לעשות שום דבר.
מי שנתקל במצבים בהם המייל שלו נכנס לספאם יכול לשפר את התהליך על ידי אימות דומיין ולבצע את שלושת הפעולות (אימות, SPF, DKIM).
אנחנו לא מבצעים בדיקת אימות בכל פעם שהמייל נשלח אלא כדי למנוע עומסים מבצעים את הבדיקה אחת ל 24 שעות. עניין של ניהול עומסים.
2. ניקח לתשומת ליבנו. כמובן שיש כלים חינמיים באינטרנט שבודקים את איכות הגדרות הדומיין שלך ואנחנו מניחים שיותר קל לבדוק את זה דרך כלים ייעודיים מאשר להסתמך על בדיקות של iCount.

בברכה,
יואב.

eitanc
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' מאי 28, 2019 2:33 pm

Re: הגדרות מייל

הודעהעל ידי eitanc » ד' מאי 29, 2019 11:32 am

תודה. כי אני עדיין מקבל הודעת שגיאה בלוג, גם היום בצהריים, שהדומיין שלי לא מאפשר לכם לשלוח מייל בשם הדומיין שלי, למרות שהתמיכה אמרו שהגדרות ה-SPF וה-DKIM שלי תקינות ושאני צריך לחכות 24 שעות... נו, באמת, תוכלו לפתור את זה?!

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הגדרות מייל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 29, 2019 12:13 pm

שלום,
אתמול בשעה 16:00 ביצעת את כל תהליך האימות ונאמר לך בקריאה 108227 שהכל תקין וצריך להמתין 24 שעות.
נכון לעכשיו עוד לא הגיעה השעה 16:00 ועליך להמתין עוד.

בכל מקרה, כדי שנוכל לעשות סדר, נבקש נא לא לפתוח כמה קריאות באותו נושא. תמיד ניתן לשלוח עדכון לקריאה קיימת (דרך תמיכה -> חיפוש קריאה או דרך הקישור שקיבלת במייל).
פתיחת קריאות מרובות באותו נושא פוגעת ביכולת שלנו לתת מענה יעיל כי אנחנו עלולים לפספס מידע חשוב שקשור לתקלה שמסרת בקריאה נפרדת.
לכן על כל שאלה והמשך התהליך אנא הגב מתוך קריאה 108227 שכבר פתחת ומקבלת מענה מול תומך.
תודה

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 6 אורחים