תקלה במשלוח חשבוניות למייל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 15
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי ilans » א' יולי 07, 2019 5:57 pm

שלום,

חשבוניות שהוצאתי בימים: 26/6, 30/6, ו 7/7 לא נשלחו במייל.
האם קיימת תקלה במערכת או תקלה פרטנית אצלי?
לתשובתכם אודה,
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1878
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יולי 08, 2019 10:10 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
לא קיימת אצלנו בעיה של שליחת מסמכים במייל.
מה שאתה יכול לעשות זה כך:

ראשית, אנו ממליצים לבצע שליחה נוספת במייל של המסמך מתוך המסמך עצמו-> לחיצה על דוא"ל-> דוא"ל מקור-> לוודא שכתובת המייל מוגדרת כמו שצריך ולאחר מכן לבצ שליחה.

לאחר מכן, ישנו לוג פעילות מערכת (נמצא תחת מערכת->לוג), לאחר שמפיקים מסמך ושולחים אותו ללקוח יש להיכנס ללוג ולראות אם הוא נשלח.
הלוג מכיל בתוכו מידע פעילות רק מ-7 הימי האחרונים, לכן מומלץ להשתמש ולהסתכל בו בטווח זמן הקצר שלאחר שליחת המייל ללקוח.
שנית, במידה ועבר הזמן ואתם לא מצליחים לאתר את שליחת המייל בלוג- קיימת אפשרות נוספת: אם תיכנסו לכל מסמך תוכלו לראות מצד שמאל כפתור בצורת סימן קריאה, זהו בעצם הלוג של המסמך, בו ניתן לראות מתי הוא נשלח, לאיזו כתובת אימייל והאם הלקוח פתח את המייל ולחץ על הלינק בפנים לפתיחה שלו.
במידה ולקוח פתח את המייל שנשלח אליו יהיה ליד הסימן של העין את המספר 1, ואם הוא לחץ על הלינק של המסמך יהיה ליד הסימן של העכבר את המספר 1.
זוהי בעצם אינדיקציה טובה עבורך לדעת מה קרה עם המסמך. תוכל כך לבדוק בכל יתר המסמכים.
לעיתים פרק הזמן בין פתיחת המייל לא מסונכרן במהירות ולפעמים לוקח זמן למידע להגיע אלינו, כך שהמידע בלוג הוא בעירבון מוגבל.
נציין שבמכשיר הנייד לא ניתן לראות את הלוג של המסמכים אלא רק בדפדפן שבמחשב.
נציין בנוסף שלעיתים קרובות מיילים מגיעים לתיקיות הספאם של הלקוחות ועליהם לבצע שינוי בהגדרות הספאם- זה קורה המון.

בכל מקרה- לבדיקת ענייני אימייל, אנא ראה בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/emailing/ ... eshooting/

בברכה,
דור

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 15
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

Re: תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי ilans » ב' יולי 08, 2019 5:43 pm

תודה על התשובה המפורטת. אבדוק

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1878
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' יולי 09, 2019 9:10 am

בשמחה :)

המשך שבוע נפלא!

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 15
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

Re: תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי ilans » ד' יולי 10, 2019 3:53 pm

שלום,
בדקתי.
הלקוחות אכן קיבלו אבל אני לא קיבלתי העתקי חשבוניות במייל למרות שהמייל שלי רשום כמייל למשלוח העתק.
תודה,

Michelle
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1179
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי Michelle » ה' יולי 11, 2019 9:48 am

האם מייל שלך רשום לשליחת העתק ב: מערכת-> הגדרות-> דוא"ל-> אוטומציה?
או שאת מילאת את הכתובת שלך בשדה של העתק בשליחת מסמך? העם זה גם מסומן ב-V?

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 15
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

Re: תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי ilans » א' יולי 14, 2019 7:47 am

תודה על התשובה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1878
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תקלה במשלוח חשבוניות למייל

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' יולי 14, 2019 9:51 am

שלום רב,
האם העניין הסתדר? :)

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: MSN [Bot] ו־ 9 אורחים