רישום לאחר ימי נסיון

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

פתרונות
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' יולי 10, 2019 7:31 am

רישום לאחר ימי נסיון

הודעהעל ידי פתרונות » ד' יולי 10, 2019 7:41 am

בוקר טוב .
נרשמתי לפני מספר חודשים וכן עברו ימי הניסיון שלי התחלתי בתשלום אך שוב נשלחות לי הודעות שחשבוני יסגר כי נגמרו ימי הניסיון . למי פונים ומה לעשות מכאן

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1507
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: רישום לאחר ימי נסיון

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 10, 2019 9:03 am

בוקר טוב,
אם לא הפקתם מסמכים ושלחתם ללקוחות ולא הזנתם אמצעי תשלום בחשבון אתם יכולים להקים חשבון חדש ולהינות שוב מ-45 ימי ניסיון.
יש לוודא שמזהה החברה יהיה שונה לגמרי ממה שהוגדר בחשבון הישן.

בברכה,
דור

פתרונות
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' יולי 10, 2019 7:31 am

Re: רישום לאחר ימי נסיון

הודעהעל ידי פתרונות » ד' יולי 10, 2019 9:10 am

תודה דור על המענה .
אך כן שילמתי ועדכנתי אמצעי תשלום לאחר 45 ימי הניסיון ופתאום להפתעתי קיבלתי שוב הודעה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1507
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: רישום לאחר ימי נסיון

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 10, 2019 9:23 am

אנו רואים שיש לך 2 חשבונות במסלול אקספרס.
החשבון הראשון סיים את ההתנסות שלו ב-17.5.19 ומוגדר בו אמצעי תשלום, הרשיון הוא עד ה-20.5.19.
והחשבון השני סיים את ההתנסות שלו ב-4.7.19- כמו כן לא סיימת לבצע את ההגדרות הראשוניות של העסק ומן הסתם גם לא יכולת להזין אמצעי תשלום, כך שמבחינתנו הוא סוג של 'לא פעיל'.

לכן, נראה שאתה יכול להתעלם מההודעה כי יש לך כבר חשבון פעיל אחד.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 9 אורחים