הפרדת רכיבים בחשבונית מס

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

arikt.star
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' אוגוסט 02, 2018 1:48 am

הפרדת רכיבים בחשבונית מס

הודעהעל ידי arikt.star » ד' יולי 10, 2019 11:05 am

עובר מעוסק פטור למורשה.
אשמח לעזרה כיצד ניתן להוציא חשבונית מס עם שני רכיבים,
רכיב פטור ממע"מ ורכיב חייב במע"מ ?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1507
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפרדת רכיבים בחשבונית מס

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 10, 2019 11:33 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
ראשית, לגבי המעבר מעוסק פטור לעוסק מורשה- כאשר עוברים מעוסק פטור לעוסק מורשה יש שתי אפשרויות:
 
1) לעדכן כאן במערכת הזו את הסטטוס. (מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי החברה שלי). אם עושים את זה זה משנה את הדוחות ומפסיק להתייחס לקבלות בתור הכנסה. דוח הכנסות לא יציג את הפעילות מתקופת העוסק הפטור, אבל כן תהיה גישה לקבלות האלה מתוך חיפוש המסמכים, והלקוחות ופרטי הלקוחות יישארו זהים.
 
2) להקים חשבון חדש לחלוטין ב iCount עבור פעילות העוסק המורשה, ולהשאיר את החשבון הזה של הפטור - לא פעיל. במידה ושני החשבונות משלמים לנו מאותו כרטיס לא יהיה חיוב כפול וככה דוחות של הפטור יהיו כאן והפעילות של המורשה תהיה בחשבון החדש. יש לשים לב שבחשבון החדש לא יהיו לקוחות ו/או הגדרות מכאן, כך שצריך לייצא ולייבא במידת הצורך.
במידה ובוחרים באפשרות הזאת- להלן ההסבר:

במסלול המלא ניתן לפתוח כמה חשבונות שרוצים, ולקשר ביניהם על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 

הנה קישור להסבר המלא
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/

יש אפשרות לפתוח את החשבון הנוסף מתוך החשבון הקיים שלך, ואז אנחנו אוטומטית מעתיקים את פרטי התשלום מהחשבון הזה לחשבון החדש, וגם מייצרים לך שם משתמש וסיסמה זהים לזה שיש כאן כדי שיהיה לך מעבר נוח בין חשבונות. המעבר הנוח בין החשבונות מתבצע על ידי לחיצה על אייקון המשתמש משמאל למעלה, ואז על שם החברה אליה רוצים לעבור.
כדי לפתוח חשבון נוסף עם מעבר מהיר יש ללחוץ על אייקון המשתמש למעלה משמאל, ללחוץ על "פרטי החברה שלי" ואז בהגדרות החברה ללחוץ על הכפתור הכחול לפתיחת חברה נוספת.

בכל מקרה יש להתייעץ עם מנהל החשבונות במידה ובוחרים באפשרות הראשונה על מנת לראות שהוא מאשר אותה.
בהצלחה!

שנית, אנו רואים שאתה במסלול המלא, ומכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן על כל שאלה טכנית נוספת תוכל לפתוח אלינו להבא תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה ונשמח לסייע :)


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים