הגדרת משתמש חדש

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

daharyrehovot
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ד' יוני 05, 2019 10:27 am

הגדרת משתמש חדש

הודעהעל ידי daharyrehovot » ה' יולי 25, 2019 8:51 pm

שלום,
יש לי חשבון אחד אליו משוייכות מספר חברות, באחת החברות אני מעוניין לתת הרשאות לעובד נוסף שתהיה לו גישה לחברה הזאת בלבד.
נכנסתי לחשבון החברה - פרטי החברה -> משתמשים והגדרתי שם משתמש נוסף. עכשיו יש לי שם 2 משתמשים פעילים, האחד הוא אני והשני זה העובד הנוסף.

כאשר אני מנסה להכנס דרך החשבון שלו לוודא שזה עובד ואכן יש לו גישה רק לחשבון אחד זה לא עובד, הוא כותב לי ששם המשתמש או הססמא אינם נכונים, החלפתי מספר פעמים ועדיין לא עובד.

אשמח לרעיונות.

תודה!

Michelle - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1181
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: הגדרת משתמש חדש

הודעהעל ידי Michelle - iCount » ו' יולי 26, 2019 5:04 pm

שלום ותודה על הפנייה,
בשביל שתהיה לאותו משתמש גישה לחשבון השני, יש להגדיר אותו גם שם אם אותם הפרטים לחשבון ראשון. חוץ משם מזהה החברה, כמובן.

daharyrehovot
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ד' יוני 05, 2019 10:27 am

Re: הגדרת משתמש חדש

הודעהעל ידי daharyrehovot » ש' יולי 27, 2019 9:16 pm

זאת לא הבעיה, לי יש גישה לכל החשבונות. אני צא מצליח לאפשר לעובד החדש גישה.
אני מעוניין שלעובד תהיה גישה רק לחברה אחת ושם אכן הגדרתי אותו. כשהוא מנסה להכנס עם השם משתמש שלו והססמא שלו הוא לא מצליח

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3476
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הגדרת משתמש חדש

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' יולי 28, 2019 8:59 am

בוקר טוב,
ראשית יש לוודא שהעובד מכניס בדיוק את הפרטים בשם המשתמש, מזהה החברה והסיסמא, ולוודא כמובן שהוא לא מתבלבל בין מזהה החברה ושם המשתמש.
לדוגמא אם מזהה החברה הוא Abc אז העובד צריך להגדיר במזהה החברה Abc ולא abc, כנ"ל גם שם המשתמש והסיסמא.

אם הוא עדיין לא מצליח להתחבר, במקרים כאלה, במסך ההתחברות למערכת בכתובת https://app.icount.co.il/login.php יש לבצע את תהליך שחזור הפרטים ואיפוס הסיסמא ע"י לחיצה על 'לחץ לתזכורת'.

לאחר לחיצה על 'לחץ לתזכורת' עליך להזין את מספר העסק (ח.פ / ת.ז / ע.מ) ולאחר מכן עליך להזין את כתובת המייל של המשתמש (עובד) שצריך לשחזר לו את הפרטים.

לבסוף ליש ללחוץ על 'המשך' כדי להמשיך את התהליך.

חשוב לנו לציין- לעיתים המיילים מאיתנו מתקבלים בתיקיות הספאם, לכן יש לבצע מעקב לגבי המיילים שמתקבלים אצלך.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים

cron