פתיחת קריאה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

saritsarit
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ד' מרץ 13, 2019 9:54 am

פתיחת קריאה

הודעהעל ידי saritsarit » ב' אוגוסט 05, 2019 8:43 am

שלום , אני פונה פה כי כשאני מנסה לפתוח קריאה לתמיכה זה מעביר אותי למאגר המידע ואין לי אפשרות לשלוח קריאה למרות שיש לי הרשאה ובעבר כבר פתחתי קריאות .

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: פתיחת קריאה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אוגוסט 05, 2019 9:38 am

שלום רב שרית ותודה על פנייתך,
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו.

במאגר המידע ניתן למצוא תשובות לכל התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת.

מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במהלך תהליך פתיחת הקריאה, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.

במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים

cron