איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

שירה77
משתמש צעיר
הודעות: 10
הצטרף: ב' אוקטובר 16, 2017 2:26 pm

איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי שירה77 » ה' אוגוסט 08, 2019 1:25 pm

1. איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?
2. לא מצליחה לאתר חן זיכוי של לקוח במערכת - לא דרך השם שלו, לא דרך תאריכים ולא דרך חיפוש מסמכים. מה עושים?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' אוגוסט 08, 2019 2:53 pm

שלום רב,

1. כתובת המייל שממנה נשלחות החשבוניות ללקוחות נלקחת מפרופיל המשתמש שלך ולכן כדי לשנות עלייך לגשת למערכת-> הגדרות-> החברה שלי-> משתמשים-> לערוך את המשתמש שלך ולשנות את המייל.

2. אני לא מצליח לגשת לחשבונך מכיוון שנרשמת לפורום עם מייל שונה מהמייל איתו נרשמת למערכת, ולכן אני לא יכול לדעת מה את מגדירה בחיפוש המסמכים.

נציין שהדרך הכי טובה לאתר את המסמכים היא דרך חיפוש מסמכי הנהח"ש.
עלייך לגשת לחיפוש->מסמכי הנהח"ש-> ניתן לסמן מבין האפשרויות 'מסמכים פתוחים' ו'מסמכים סגורים'-> במידה ורוצים לחפש מסמך מסויים ויודעים את מספר המסמך ניתן להזין אותו בשדה "מספר מסמך וללחוץ על 'בצע חיפוש'. במידה ולא יודעים את סוג המסמך או רוצים לבצע חיפוש על כמות של מסמכים ניתן לבחור את סוג המסמכים אותם תרצו לחפש (אפשר גם את כולם)-> אם ברצונך לבצע חיפוש מטווח תאריכים מסויים יש לבחור את טווח התאריכים, אם ברצונך לבצע חיפוש מכל הזמנים יש לבחור בטווח התאריכים 'הכול'-> אם ברצונך לבצע חיפוש על כל הלקוחות שלכם יש להשאיר את שדה 'לקוח' ריק-> לגשת ל'עוד+' ולסמן את האפשרות 'הצג ללא חלוקה לעמודים'

לאחר מכן ללחוץ על 'בצע חיפוש'.

בברכה,
דור

שירה77
משתמש צעיר
הודעות: 10
הצטרף: ב' אוקטובר 16, 2017 2:26 pm

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי שירה77 » א' אוגוסט 11, 2019 3:57 pm

הי תוכל להיכנס לחשבון שלנו דרך הדוא"ל XXXXXXXXXXX, עשיתי את מה שרשמת ועדין הוא רושם לי שאין תוצאות - למרות שאני עושה חיפוש מה- 1.7 ועד היום, כך שמשהו כאן לא תקין... אני מחפשת את כל המסמכים של לקוח בשם XXXXXXXX, רוצה לוודא שיצאה לו חן מס זיכוי אחת. תודה שירי

שירה77
משתמש צעיר
הודעות: 10
הצטרף: ב' אוקטובר 16, 2017 2:26 pm

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי שירה77 » א' אוגוסט 11, 2019 5:22 pm

בנוסף, ניסתי לשנות את המייל שאליו נשלחת העתק של החשבונית. נכנסתי למערכת-הגדרות-דוא"ל- אוטומציה ושם הקלדתי את המייל של המזכירות. ועדין באופן אוטומטי הוא שולח העתק למייל אחר. אם זאת לא הדרך אנא עדכנו אותי איך אפשר לשנות את זה. תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אוגוסט 12, 2019 8:56 am

שלום רב,
לגבי העניין הראשון- לפי האימייל שצירפת לי יש לך 2 חשבונות:
1. החשבון הראשון עם מזהה החברה E***B***s (מזהה החברה צונזר בכוונה)- ובתוכו בוודאות מצאתי את המסמכים של הלקוח
2. החשחבון השני עם מזהה החברה Iy****C*****ZY (מזהה החברה צונזר בכוונה)- ובתוכו לא קיימים המסמכים של הלקוח.
לכן אנא התחברי לחשבון עם מזהה החברה E***B***s כדי לאתר את המסמכים.

לגבי העניין השני- כפי שציינתי יש לך 2 חשבונות, השאלה העיקרית היא באיזה חשבון ניסית לשנות את המייל? יש לך 2 חשבונות, תוודאי שהגדרת בחשבון הנכון.

בברכה,
דור

שירה77
משתמש צעיר
הודעות: 10
הצטרף: ב' אוקטובר 16, 2017 2:26 pm

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי שירה77 » ב' אוגוסט 12, 2019 9:18 am

הי דור, התשובות שלך לא ממש עוזרות לי. נכנסתי לחשבונות הנכונים. אני כרגע מתייחסת אך ורק לחשבון עם מזהה החברה E***B***s ולא מצליחה לקיים את שתי הפעולות. לא מוצאת את המסמכים של הלקוח שפרטתי בחשבון הנכון. ולא מצליחה לשנות את הדוא"ל האוטומטי.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אוגוסט 12, 2019 9:29 am

אני אומר לך שמצאתי בוודאות את המסמכים של הלקוח.
נכנסתי לחיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> הגדרתי את טווח התאריכים מ-1.7.19 עד היום ולאחר לחיצה על 'בצע חיפוש' הופיעו לי בתוצאות הראשונות המסמכים של הלקוח ולאחר שנכנסתי לכרטיס הלקוח שלו ולחצתי על לשונית 'מסמכים' הופיעו לי 2 חשבוניות מס, קבלה, חשבונית זיכוי וחשבונית מס קבלה.

לגבי העניין השני- כשאני מסתכל אצלך במערכת-> הגדרות-> דוא"ל-> אוטומציה-> אני רואה שהגדרת מייל אבל לא סיימת.
מה שהגדרת זה theiyengar****@gmail בלי com.

שירה77
משתמש צעיר
הודעות: 10
הצטרף: ב' אוקטובר 16, 2017 2:26 pm

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי שירה77 » ב' אוגוסט 12, 2019 10:12 am

אוקי. תודה רבה. כנראה לא הגדרתי את החיפוש נכון, צריך להגדיר אותו בסרגל השמאלי... כל פעם הוא הגדיר לי רק יום אחד. ותודה על התיקון של המייל. לא שמתי לב. את חשבונית הזיכוי 5001 בטעות הוצאתי עם מע"מ, היא אמורה לבטל את חן מס 20003 איך אני יוצאת מהבלאגן הזה? תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אוגוסט 12, 2019 11:01 am

אני רוצה להבין משהו,
ב-29.7.19 הפקת חשבונית מס 20003 ועליה הפקת קבלה 5002 על אותו הסכום.
ב-5.8.19 הפקת חשבונית זיכוי באופן נפרד כדי לזכות את חשבונית המס.
ברמת העיקרון אם היית במסלול מלא היית יכולה לשייך את חשבונית המס לחשבונית הזיכוי- במסלול אקספרס לא קיימת אפשרות כזאת.
אם הפקת חשבונית זיכוי על אותו הסכום תשאירי את זה כך.

אבל מה לגבי הקבלה? האם גם היא צריכה להיות מבוטלת?
אם את צריכה לבטל אותה אז תאתרי אותה דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> תלחצי על 'אפשרויות'-> בטל'-> ואז תופק אוטומטית קבלה במינוס שתבטל את הקבלה המקורית.

בברכה,
דור

שירה77
משתמש צעיר
הודעות: 10
הצטרף: ב' אוקטובר 16, 2017 2:26 pm

Re: איפה משנים את הדוא"ל שממנו נשלחות החן ללקוחות?

הודעהעל ידי שירה77 » ב' אוגוסט 12, 2019 1:17 pm

לא צריך לבטל את הקבלה. חן הזיכוי יצאה בטעות עם מע"מ וכל היתר בלי מע"מ... אז נוצר בלאגן. בטעות הוצאתי את חן הזיכוי, לכן אחריה הוצאתי עוד חן מס על אותו הסכום...


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים

cron