חידוש רישיון

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

netaharari90
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ש' אפריל 28, 2018 8:33 pm

חידוש רישיון

הודעהעל ידי netaharari90 » ג' ספטמבר 10, 2019 8:30 am

שלום,
תוקף המנוי שלי עבר.
כרגע איני צריכה להוציא קבלה. האם ניתן לדחות את חידוש הרשיון עד לרגע שאצטרך להוציא קבלה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חידוש רישיון

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ספטמבר 10, 2019 9:32 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
כרגע אין אמצעי תשלום מעודכן בחשבון והוא לא פעיל ולא מתבצע תשלום, אתם לא חייבים להגדיר את אמצעי התשלום כעת.
אבל יש לשים לב שבמידה ותעדכנו את אמצעי התשלום לאחר תקופה מסויימת תצטרכו לשלם גם את החוב על החלק היחסי בהן החשבון לא היה פעיל וגם את הרישיון על המסלול האקספרס והשנתי.
כלומר 119 ש"ח+מע"מ (העלות הקבועה לרישיון במסלול האקספרס)+ העלות היחסית שבין התקופה בהן החשבון לא היה פעיל.

בברכה,
דור

netaharari90
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ש' אפריל 28, 2018 8:33 pm

Re: חידוש רישיון

הודעהעל ידי netaharari90 » ו' ספטמבר 13, 2019 12:38 pm

ניסיתי לחדש לפי שם משתמש, זהה חברה וסיסמה וזה לא מזהה אותי...מה לעשות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חידוש רישיון

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ספטמבר 15, 2019 9:16 am

שלום רב,

במסך ההתחברות למערכת בכתובת https://app.icount.co.il/login.php יש לבצע את תהליך שחזור הפרטים ואיפוס הסיסמא ע"י לחיצה על 'לחץ לתזכורת'.

לאחר לחיצה על 'לחץ לתזכורת' עליך להזין את מספר העסק (ח.פ / ת.ז / ע.מ) ולאחר מכן עליך להזין את כתובת המייל של המשתמש (עובד) שצריך לשחזר לו את הפרטים.

לבסוף ליש ללחוץ על 'המשך' כדי להמשיך את התהליך.

חשוב לנו לציין- לעיתים המיילים מאיתנו מתקבלים בתיקיות הספאם, לכן יש לבצע מעקב לגבי המיילים שמתקבלים אצלך.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים