עמוד 1 מתוך 1

חידוש רישיון

פורסם: ג' ספטמבר 10, 2019 8:30 am
על ידי netaharari90
שלום,
תוקף המנוי שלי עבר.
כרגע איני צריכה להוציא קבלה. האם ניתן לדחות את חידוש הרשיון עד לרגע שאצטרך להוציא קבלה?

Re: חידוש רישיון

פורסם: ג' ספטמבר 10, 2019 9:32 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
כרגע אין אמצעי תשלום מעודכן בחשבון והוא לא פעיל ולא מתבצע תשלום, אתם לא חייבים להגדיר את אמצעי התשלום כעת.
אבל יש לשים לב שבמידה ותעדכנו את אמצעי התשלום לאחר תקופה מסויימת תצטרכו לשלם גם את החוב על החלק היחסי בהן החשבון לא היה פעיל וגם את הרישיון על המסלול האקספרס והשנתי.
כלומר 119 ש"ח+מע"מ (העלות הקבועה לרישיון במסלול האקספרס)+ העלות היחסית שבין התקופה בהן החשבון לא היה פעיל.

בברכה,
דור

Re: חידוש רישיון

פורסם: ו' ספטמבר 13, 2019 12:38 pm
על ידי netaharari90
ניסיתי לחדש לפי שם משתמש, זהה חברה וסיסמה וזה לא מזהה אותי...מה לעשות?

Re: חידוש רישיון

פורסם: א' ספטמבר 15, 2019 9:16 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב,

במסך ההתחברות למערכת בכתובת https://app.icount.co.il/login.php יש לבצע את תהליך שחזור הפרטים ואיפוס הסיסמא ע"י לחיצה על 'לחץ לתזכורת'.

לאחר לחיצה על 'לחץ לתזכורת' עליך להזין את מספר העסק (ח.פ / ת.ז / ע.מ) ולאחר מכן עליך להזין את כתובת המייל של המשתמש (עובד) שצריך לשחזר לו את הפרטים.

לבסוף ליש ללחוץ על 'המשך' כדי להמשיך את התהליך.

חשוב לנו לציין- לעיתים המיילים מאיתנו מתקבלים בתיקיות הספאם, לכן יש לבצע מעקב לגבי המיילים שמתקבלים אצלך.

בברכה,
דור