סגירת שותפות ופתיחת עסק מורשה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

GoldBrothers
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' ספטמבר 10, 2019 11:20 pm

סגירת שותפות ופתיחת עסק מורשה

הודעהעל ידי GoldBrothers » ג' ספטמבר 10, 2019 11:32 pm

שלום רב,

מספר שאלוח:

1. סגירת עסק - איך עושים?
אני מעוניין לסגור שותפות ולשלוח דוח אחרון למע''מ על חודש 8
איך אני סוגר את העסק מבחינת מערכת ומוציא דוח סיום?

2. פתיחת עסק מורשה חדש
במקום שותפות אני פותח עסק מורשה חדש.
איך מומלץ לעשות זאת מבחינה טכנית - קודם לסגור ישן ולפתוח חדש או במקביל?
איך פותחים חשבון חדש?

3. להעביר קבלה על שם העסק החדש.
אני מעוניין לסגור שותפות על חודש 8 ולהתחיל להוציא חשבוניות על שם העסק מורשה חדש מחודש 9
אבל בטעות כבר הונפקה קבלה אחת בספטמבר.
איך אני יכול להעביר אותה על שם עסק חדש?

תודה רבה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סגירת שותפות ופתיחת עסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ספטמבר 11, 2019 7:48 am

שלום רב ותודה על פנייתך,

1. במידת הצורך, בכל מצב בו רוצים לסגור חשבון, אם הכוונה היא לסגור את החשבון לחלוטין ניתן לעשות זאת מתוך "מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי" שם לוחצים על "בטל את חשבון ה iCount שלי".
יש לשים לב – משמעות מחיקת פרטי התשלום היא שלא תהיה גישה למסמכים, אז לפני שעושים את זה יש לנצל את הגישה שעדיין קיימת למערכת על מנת להוציא את המידע החשוב החוצה. כדי לשמור את המסמכים יש להיכנס לחיפוש->מסמכי הנהח"ש, להקליק על "עוד" ולסמן את האפשרות "הצג ללא חלוקה לעמודים". לגבי טווח התאריכים בחיפוש, יש להגדיר את תחילת החיפוש משנת 2000. (ללחוץ על "הכל") ולאחר מכן יש ללחוץ על "חפש". בתוצאות החיפוש יש לסמן את כל המסמכים ע"י הצ'ק בוקס העליון ביותר וללחוץ על שמור להדפסה. המערכת תקפיץ הודעה שמדובר בכמות גדולה של מסמכים ושהיא שולחת לך את הקובץ עם כל המסמכים ישירות למייל.

2. רק במידה ואתה במסלול מלא- כשעוברים מסוג חברה אחד לסוג חברה אחר אנחנו ממליצים לא לעשות את זה באותה מערכת אלא לפתוח מערכת חדשה ושהחברה תהיה ממנה. שיהיה נקי. 

את החשבון הקיים אנחנו ממליצים לא לשנות ולהחזיק אותו כמו שהוא כי לפעמים צריכים דוחות, או אפילו להוציא איזה מסמך או שניים.

במידה ושני החשבונות משלמים לנו מאותו כרטיס אשראי אין חיוב אקסטרה (הנה ההסבר המלא). רק צריך לזכור לסגור את כל המודולים המיוחדים במידה ויש, בחשבון אותו עוזבים.

במסלול המלא ניתן לפתוח כמה חשבונות שרוצים, ולקשר ביניהם על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 
הנה ההסבר המלא:
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/

יש אפשרות לפתוח את החשבון הנוסף מתוך החשבון הקיים שלך, ואז אנחנו אוטומטית מעתיקים את פרטי התשלום מהחשבון הזה לחשבון החדש, וגם מייצרים לך שם משתמש וסיסמה זהים לזה שיש כאן כדי שיהיה לך מעבר נוח בין חשבונות. המעבר הנוח בין החשבונות מתבצע על ידי לחיצה על אייקון המשתמש משמאל למעלה, ואז על שם החברה אליה רוצים לעבור.
כדי לפתוח חשבון נוסף עם מעבר מהיר יש ללחוץ על אייקון המשתמש למעלה משמאל, ללחוץ על "פרטי החברה שלי" ואז בהגדרות החברה ללחוץ על הכפתור הכחול לפתיחת חברה נוספת.

כדי להעביר את נתוני הלקוחות ממערכת קיימת למערכת החדשה, נכנסים לעמוד חיפוש לקוחות ומורידים את קובץ אקסל הלקוחות, ואז במערכת החדשה נכנסים ליצירת לקוח חדש (חדש->לקוח) ואז בוחרים ייבוא מקובץ (למעלה משמאל).

3. להעביר את החשבונית לא ניתן- אבל ברגע שאתה מקים חשבון חדש, אין שום מסמך, כלומר הכל נקי, ולכן לאחר שתגדיר את כל הגדרות העסק שלך ואת הספרור הרלוונטי, תוכל להפיק חשבונית על איזה תאריך שאתה רוצה (כמובן שכל עוד לא הופקו חשבוניות על תאריכים מתקדמים).
ולכן, כל עוד אין לך אף מסמך תוכל להפיק את החשבונית ולשנות לה תאריך רלוונטי צורה ידנית.

מקווה שהצלחתי לענות על הכל.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים