בעיה בהוצאת קבלה.

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Comfycup
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' ספטמבר 11, 2019 1:24 pm

בעיה בהוצאת קבלה.

הודעהעל ידי Comfycup » ד' ספטמבר 11, 2019 1:26 pm

כשאני בוחא ההוצאת קבלה של עוסק פטור, באופציית תשלום של העברה בנקאית, לא מופיעים לי סוגי בנקים לבחירה מה שלא מאפשר לי להשלים את הפעולה.

בנוסף התשלום בוצע בביט אז אני מתייחס לזה כאל העברה בנקאית.

אשמח לעזרה בהקדם.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה בהוצאת קבלה.

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ספטמבר 11, 2019 1:42 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
לעדכון חשבון בנק של העסק שלך יש להיכנס ל"מערכת->הגדרות->הנהלת חשבונות->חשבונות בנק"
שם ניתן להגדיר חשבונות חדשים ואף לערוך / למחוק חשבונות קיימים.

בנוגע לתשלום ב-BIT:
שירות התשלומים והעברת הכספים של bit או אמצעי תשלום אחר כגון Paybox עובדים באמצעות העברה בנקאית בין חשבונות.
 
מכיוון שבקבלה או חשבונית מס קבלה לא קיימת אפשרות תשלום של bit או Paybox או שירות תשלומים אחר מה שצריך לעשות זה לבחור באפשרות תשלום של העברה בנקאית ולרשום בהערה של המסמך באמצעות מה שולם, לדוגמא "שולם באמצעות bit".
 
לכן מה שצריך לעשות זה קודם לוודא שמוגדר לך חשבון בנק במערכת.
 
אם לא קיים, מה שעלייך לעשות זה לגשת למערכת->הגדרות-> הנהח"ש-> חשבונות בנק-> להגדיר את החשבון הבנק ולשמור.
 
לאחר מכן במסמך הקבלה או חשבונית מס הקבלה, כאשר תיבחר האפשרות של העברה בנקאית יופיע לך חשבון הבנק שהגדרת.
 
בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים