מעבר בין מסלולים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

chencha
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: א' יולי 15, 2018 12:43 pm

מעבר בין מסלולים

הודעהעל ידי chencha » ב' ספטמבר 16, 2019 8:33 am

שלום
יש לי שני חשבונות, חשבון אחד של עוסק פטור חשבון שני של עוסק מורשה (אני עובדת רק חשבון העוסק מורשה אך עדיין צריכה גישה לחשבון העוסק פטור).
הסתיים לי המנוי בשני החשבונות ושילמתי בנפרד לכל חשבון למסלול אקספרס.
אני רוצה לעבור למסלול מלא (בחשבון המורשה) כדי שיתאחדו לי התשלומים בעבור שני החשבונות (כפי שהיה כאשר פתחתי את החשבון של המורשה).
איך משנים מסלול?
שילמתי כבר לכל חשבון בנפרד..

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3053
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מעבר בין מסלולים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ספטמבר 16, 2019 8:49 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
נתחיל בזה שלא ניתן לבצע איחודי תשלום וקבלת הנחה בין חשבונות במסלול המלא ובין חשבונות במסלול האקספרס, ולכן רק אם אם כל החשבונות במסלול המלא ניתן לקשר בין כל החשבונות על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 
להלן ההסבר:
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:
במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

אנא עברי על התהליך ולאחר ביצוע המעבר למסלול המלא ועדכני אותי בסיום התהליך, לאחר מכן נזכה אותך תוך 2 ימי עסקים על התשלומים במסלול האקספרס.

בברכה,
דור

chencha
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: א' יולי 15, 2018 12:43 pm

Re: מעבר בין מסלולים

הודעהעל ידי chencha » ב' ספטמבר 16, 2019 9:54 am

תודה רבה!
עדכנתי את שני החשבונות למסלול מלא.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3053
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מעבר בין מסלולים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ספטמבר 16, 2019 10:03 am

תודה על העדכון.
כפי שציינתי, במהלך 2 ימי העסקים הבאים נטפל בזיכוי.
המשך שבוע טוב

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 8 אורחים

cron