הודעהעל ידי Dor - iCount » א' אוקטובר 06, 2019 10:03 am
מצטער על חוסר הנוחות, אבל באמת שאין צורך לערב פה מנהל מכיוון שכל ההנחיות וכל ההסברים שאני רושם לך אלו נהלים ברורים מהגורמים הטכניים.
אנא התנתקי מהמערכת ותתחברי מחדש בדקי עכשיו את החשבוניות מ-4.10.19.
לעיתים מתרחשות תקלות תקשורת מהצד שלנו וגם לפעמים מהצד של הלקוח, יכול להיות שהייתה נפילת אינטרנט בזמן הזה- זה קורה, לא כל הזמן, אבל זה קורה.
במקרים כאלה טוב שמעדכנים אותנו בנושא הזה, ואנו מצליחים להתמודד מהצד שלנו.
אנא עדכני אם את מצליחה להפיק מסמכים ולהציג את המקור שלהם.
תודה
בברכה,
דור