טקסט נושה במיילים הנשלחים מהמערכת

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

nuriel
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ה' אוקטובר 17, 2019 11:15 am

טקסט נושה במיילים הנשלחים מהמערכת

הודעהעל ידי nuriel » ה' אוקטובר 17, 2019 12:05 pm

שלום,

בהמשך לעיצוב המיילים והטקסט, כיצד ניתן לעצב את שורת הנושא במיילים הנשלחים ללקוחות?

לא ראיתי שום דרך בעיצוב המייל שנוגע לשורת הטקסט של נושא המייל ואשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי

בנוסף לא מצאתי שום שאלה בפורום הנוגעת לנושא זה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2008
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: טקסט נושה במיילים הנשלחים מהמערכת

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' אוקטובר 17, 2019 12:14 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
רק מה שכתוב בכתבה על תצורת המיילים שנשלחים מתוך מערכת iCount, רק היא ניתנת לשליטה.
https://www.icount.co.il/help/design/email-design/

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים