Error processing shopify order

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

benben693
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' ספטמבר 02, 2019 9:01 pm

Error processing shopify order

הודעהעל ידי benben693 » ב' אוקטובר 21, 2019 7:14 pm

היי מישהו יודע למה כשקונים ממני מופיעה ההודעה הזאת במייל?
There was an error connecting to your Shopify account from iCount account: x.
As a result, after two attempts we were unable to issue a document for order 1814804201571.


Please check your private app credentials and update the api key and api password from Shopify to your account settings.

Please create a document for order 1814804201571 manually as soon as you can.


Regards,
The iCount team.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2036
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: Error processing shopify order

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' אוקטובר 22, 2019 8:36 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
אם לקוחות לא מצליחים לשלם ולא יצאו חשבוניות בגין ההזמנות משופיפיי אז משהו בחיבור בין iCount לShopify לא הוגדר כראוי.

ניתן להיעזר במדריך הזה כדי להבין היכן יש לבצע את התיקון בחיבור:
https://www.icount.co.il/help/integration/shopify/

לחלופין, במידה ומסתבכים או לא מצליחים לבצע את החיבור לפי המדריך יש לנו שירות בתשלום נוסף שיכול לבצע עבורך את החיבור הזה. מדובר בעלות חד פעמית של 150 ש"ח + מע"מ.
ניתן לשלם מכאן:
https://app.icount.co.il/m/?c=2e12d

כמו כן,
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], MSN [Bot] ו־ 5 אורחים

cron