עמוד 1 מתוך 1

לא מצליח להגדיר חשבון בנק להפקת קבלות

פורסם: ה' אוקטובר 31, 2019 10:10 am
על ידי ofer_logs
שלום רב,

אני מנסה להפיק קבלה - כאשר אני בוחר אמצעי תשלום "העברה בנקאית" המערכת דורשת הגדרת חשבון בנק,

כאשר אני מנסה להגדיר את החשבון אני מקבל מסך ריק עם לינק ל"חזרה לתפריט הגדרות"

גם כאשר אני מנסה להיכנס דרך מערכת - הגדרות - הנהלת חשבון - אני מקבל את אותו מסך עם הלינק "חזרה לתפריט הגדרות"

עושה רושם שיש בעיה בהפניה לדף,

נא עזרתכם,

עופר

Re: לא מצליח להגדיר חשבון בנק להפקת קבלות

פורסם: ה' אוקטובר 31, 2019 11:17 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
תנסה בבקשה להתחבר למערכת דרך דפדפן ה-CHROME ולאחר מכן תיגש למערכת-> הגדרות-> הנהח"ש-> חשבונות בנק ואז תגדיר את חשבון הבנק.
אנא עדכן אם הסתדר.
תודה

בברכה,
דור