שגיאה בדו"ח הכנסות במעבר לעוסק מורשה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

aleafgadol
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ה' אוקטובר 31, 2019 10:46 am

שגיאה בדו"ח הכנסות במעבר לעוסק מורשה

הודעהעל ידי aleafgadol » ה' אוקטובר 31, 2019 10:49 am

אהלן

סטטוס העסק השתנה החודש מעוסק פטור לעוסק מורשה,
כך נעשה גם במערכת.
בניסיון להוציא דוח הכנסות מתחילת השנה גיליתי כי המערכת אינה מחשבת את סך ההכנסות מתקופת העוסק הפטור.
היא מצליחה להמציא דוח רק מרגע המעבר לעוסק מורשה.
איך אני יכול לפתור תקלה זו,
אני מעוניין להדפיס דוח של סך ההכנסות מתחילת 2019 , כולל תקופת העוסק הפטור.

תודה מראש

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1981
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שגיאה בדו"ח הכנסות במעבר לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' אוקטובר 31, 2019 11:13 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
לא מדובר בתקלה, פשוט כך המערכת עובדת.
כאשר עוברים מעוסק פטור לעוסק מורשה יש שתי אפשרויות:

אפשרות 1) לעדכן כאן במערכת הזו את הסטטוס. (מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי החברה שלי). אם עושים את זה זה משנה את הדוחות ומפסיק להתייחס לקבלות בתור הכנסה. דוח הכנסות לא יציג את הפעילות מתקופת העוסק הפטור, אבל כן תהיה גישה לקבלות האלה מתוך חיפוש המסמכים, והלקוחות ופרטי הלקוחות יישארו זהים- ולכן כדי לחזור לנתונים של העוסק פטור יש להעביר חזרה את החשבון מעוסק מורשה לעוסק פטור ואז יוצגו כל ההכנסות של העוסק פטור.
בגדול האפשרות הזאת פחות מומלצת, אבל זה מה שביצעת.

אפשרות 2) להקים חשבון חדש לחלוטין ב iCount עבור פעילות העוסק המורשה, ולהשאיר את החשבון הזה של הפטור - לא פעיל. במידה ושני החשבונות משלמים לנו מאותו כרטיס לא יהיה חיוב כפול וככה דוחות של הפטור יהיו כאן והפעילות של המורשה תהיה בחשבון החדש. יש לשים לב שבחשבון החדש לא יהיו לקוחות ו/או הגדרות מכאן, כך שצריך לייצא ולייבא במידת הצורך.
במידה ובוחרים באפשרות הזאת- להלן ההסבר:
במסלול המלא ניתן לפתוח כמה חשבונות שרוצים, ולקשר ביניהם על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה.

הנה קישור להסבר המלא:
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/

יש אפשרות לפתוח את החשבון הנוסף מתוך החשבון הקיים שלך, ואז אנחנו אוטומטית מעתיקים את פרטי התשלום מהחשבון הזה לחשבון החדש, וגם מייצרים לך שם משתמש וסיסמה זהים לזה שיש כאן כדי שיהיה לך מעבר נוח בין חשבונות. המעבר הנוח בין החשבונות מתבצע על ידי לחיצה על אייקון המשתמש משמאל למעלה, ואז על שם החברה אליה רוצים לעבור.
כדי לפתוח חשבון נוסף עם מעבר מהיר יש ללחוץ על אייקון המשתמש למעלה משמאל, ללחוץ על "פרטי החברה שלי" ואז בהגדרות החברה ללחוץ על הכפתור הכחול לפתיחת חברה נוספת.

בכל מקרה יש להתייעץ עם מנהל החשבונות במידה ובוחרים באפשרות הראשונה על מנת לראות שהוא מאשר אותה.
בהצלחה!


בברכה,
דור

aleafgadol
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ה' אוקטובר 31, 2019 10:46 am

Re: שגיאה בדו"ח הכנסות במעבר לעוסק מורשה

הודעהעל ידי aleafgadol » ו' נובמבר 01, 2019 7:28 am

תודה דור,
הבנתי את האופציות השונות ואת היעילות של התוכנה.
השאלה עדיין ישנה:
אני שיניתי את סטטוס העסק בתוכנה תוך שימוש באותו החשבון.
כעת,
אני מעוניין להוציא דוח הכנסות הכולל בתוכו גם את סך ההכנסות מתקופת העוסק הפטור.
איך אני מתגבר על בעיה זו?
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1981
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שגיאה בדו"ח הכנסות במעבר לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 03, 2019 11:57 am

אם אתה רוצה להישאר עם חשבון אחד אז האפשרות היחידה היא בכל פעם להעביר את החשבון לעוסק פטור, להוציא את הדוחות הרלוונטיים ולאחר מכן להחזיר את החשבון לעוסק מורשה.
אנו ממליצים תמיד לפתוח עוד חשבון, אחד שיישאר עוסק פטור והשני לעוסק מורשה, ואז לאחד את אמצעי התשלום ביניהם כדי שלא יהיה תשלום כפול.
כך בעצם תהיה לך גישה לכל החשבונות שלך.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים

cron