חשבונית לא נפתחת

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ifaat1sc
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' ספטמבר 04, 2019 6:35 am

חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי ifaat1sc » א' נובמבר 03, 2019 9:39 am

שבוע טוב,
אני לא מצליחה לפתוח את קובץ החשבונית שאני אמורה לשלוח ללקוח, בד"כ אני בודקת שנית אם הכל תקין - קיימת תקלה.
אודה לטיפול מהיר.

תודה יפעת

guybo
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' יולי 10, 2018 5:11 pm

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי guybo » א' נובמבר 03, 2019 10:04 am

בוקר טוב,
מצטרף לקריאה, גם אצלי יש חשבוניות וקבלות שלא נפתחות (ליתר דיוק קובץ ה PDF אינו עולה, מגיע כבר ל retry מספר 57 ועדיין מנסה
https://app.icount.co.il/hash/p_print.p ... X&retry=58

(ה XXXX הוא החלפה של קוד הניר שהמערכת מנסה למשוך)

bazingabrands
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' נובמבר 03, 2019 10:09 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי bazingabrands » א' נובמבר 03, 2019 10:11 am

מצטרף לקריאה, ככל הנראה מדובר בתקלה רוחבית.
אשמח לדעת מתי התקלה סודרה.

roeifinkel
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' ספטמבר 13, 2017 9:25 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי roeifinkel » א' נובמבר 03, 2019 10:28 am

גם אצלי.

celined1
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: א' ספטמבר 15, 2019 7:59 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי celined1 » א' נובמבר 03, 2019 11:32 am

מצטרפת לשאלה מתי זה יטופל?
מנסה להוציא פירוט מסמכים ללקוח ואין תגובה במערכת

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1990
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 03, 2019 11:54 am

שלום רב,
מצטערים על חוסר הנוחות הזמנית.
נבקש מכל מי שנתקל בבעיה זו, להתנתק מהמערכת, מומלץ לבצע ניקוי דפדפן (מטמון, קבצי COOKIES וכו'), לאחר מכן להתחבר למערכת שוב ולבדוק את החשבוניות.

בברכה,
דור

celined1
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: א' ספטמבר 15, 2019 7:59 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי celined1 » א' נובמבר 03, 2019 3:10 pm

התנתקתי והתחברתי למערכת מס' פעמים. עדיין לא מצליחה לראות מסמכים לאחר ביצוע חיפוש ,מסמכי הנה"ח.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1990
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 03, 2019 3:18 pm

לצערי אני לא מצליח לאתר את החשבון שלך באמצעות כתובת המייל איתה נרשמת לפורום.
במידה והנך במסלול מלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

במידה והנך במסלול אקספרס אנא רשמי את כתובת המייל איתה נרשמת למערכת ואת התהליך שביצעת במדוייק- כדי שאוכל לשחזר את העניין.

celined1
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: א' ספטמבר 15, 2019 7:59 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי celined1 » ב' נובמבר 04, 2019 10:11 am

בוקר טוב, עדיין נתקלת באותה בעיה אודה לעזרתכם.
כתובת המייל: iiidddooo888@gmail.com

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1990
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית לא נפתחת

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' נובמבר 04, 2019 10:38 am

תודה,
בחשבונך ניגשתי לחיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> הגדרתי בטווח התאריכים 'הכול'-> לחצתי על 'עוד' וסימנתי 'הצג ללא חלוקה לעמודים'-> לאחר חיפוש אני רואה 287 מסמכים מסוגים שונים כך שהאחרון נוצר אתמול.
מסמכי ה-PDF הוצגו לי בצורה תקינה ולא ראיתי בעיה כלשהי.

היכן נתקלת בבעיה?


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים