עמוד 1 מתוך 2

חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 9:39 am
על ידי ifaat1sc
שבוע טוב,
אני לא מצליחה לפתוח את קובץ החשבונית שאני אמורה לשלוח ללקוח, בד"כ אני בודקת שנית אם הכל תקין - קיימת תקלה.
אודה לטיפול מהיר.

תודה יפעת

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 10:04 am
על ידי guybo
בוקר טוב,
מצטרף לקריאה, גם אצלי יש חשבוניות וקבלות שלא נפתחות (ליתר דיוק קובץ ה PDF אינו עולה, מגיע כבר ל retry מספר 57 ועדיין מנסה
https://app.icount.co.il/hash/p_print.p ... X&retry=58

(ה XXXX הוא החלפה של קוד הניר שהמערכת מנסה למשוך)

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 10:11 am
על ידי bazingabrands
מצטרף לקריאה, ככל הנראה מדובר בתקלה רוחבית.
אשמח לדעת מתי התקלה סודרה.

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 10:28 am
על ידי roeifinkel
גם אצלי.

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 11:32 am
על ידי celined1
מצטרפת לשאלה מתי זה יטופל?
מנסה להוציא פירוט מסמכים ללקוח ואין תגובה במערכת

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 11:54 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב,
מצטערים על חוסר הנוחות הזמנית.
נבקש מכל מי שנתקל בבעיה זו, להתנתק מהמערכת, מומלץ לבצע ניקוי דפדפן (מטמון, קבצי COOKIES וכו'), לאחר מכן להתחבר למערכת שוב ולבדוק את החשבוניות.

בברכה,
דור

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 3:10 pm
על ידי celined1
התנתקתי והתחברתי למערכת מס' פעמים. עדיין לא מצליחה לראות מסמכים לאחר ביצוע חיפוש ,מסמכי הנה"ח.

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 3:18 pm
על ידי Dor - iCount
לצערי אני לא מצליח לאתר את החשבון שלך באמצעות כתובת המייל איתה נרשמת לפורום.
במידה והנך במסלול מלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

במידה והנך במסלול אקספרס אנא רשמי את כתובת המייל איתה נרשמת למערכת ואת התהליך שביצעת במדוייק- כדי שאוכל לשחזר את העניין.

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: ב' נובמבר 04, 2019 10:11 am
על ידי celined1
בוקר טוב, עדיין נתקלת באותה בעיה אודה לעזרתכם.
כתובת המייל: iiidddooo888@gmail.com

Re: חשבונית לא נפתחת

פורסם: ב' נובמבר 04, 2019 10:38 am
על ידי Dor - iCount
תודה,
בחשבונך ניגשתי לחיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> הגדרתי בטווח התאריכים 'הכול'-> לחצתי על 'עוד' וסימנתי 'הצג ללא חלוקה לעמודים'-> לאחר חיפוש אני רואה 287 מסמכים מסוגים שונים כך שהאחרון נוצר אתמול.
מסמכי ה-PDF הוצגו לי בצורה תקינה ולא ראיתי בעיה כלשהי.

היכן נתקלת בבעיה?