שחזור קבלות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shira.kom8
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' נובמבר 04, 2019 2:36 pm

שחזור קבלות

הודעהעל ידי shira.kom8 » ב' נובמבר 04, 2019 2:41 pm

היי, אני לא מצליחה לראות את הקבלות שכבר הוצאתי

שאלה נוספת-
האם יש אפשרות להוציא קבלה על תשלום שהועבר בחודש ספטמבר ושכחתי להוציא קבלה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2036
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שחזור קבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' נובמבר 04, 2019 3:57 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
לעניין חיפוש הקבלות- הדרך הכי טובה לאתר את המסמכים היא דרך חיפוש מסמכי הנהח"ש.

עלייך לגשת לחיפוש->מסמכי הנהח"ש-> ניתן לסמן מבין האפשרויות 'מסמכים פתוחים' ו'מסמכים סגורים'-> במידה ורוצים לחפש מסמך מסויים ויודעים את מספר המסמך ניתן להזין אותו בשדה "מספר מסמך וללחוץ על 'בצע חיפוש'. במידה ולא יודעים את סוג המסמך או רוצים לבצע חיפוש על כמות של מסמכים ניתן לבחור את סוג המסמכים אותם תרצו לחפש (אפשר גם את כולם)-> אם ברצונך לבצע חיפוש מטווח תאריכים מסויים יש לבחור את טווח התאריכים, אם ברצונך לבצע חיפוש מכל הזמנים יש לבחור בטווח התאריכים 'הכול'-> אם ברצונך לבצע חיפוש על כל הלקוחות שלכם יש להשאיר את שדה 'לקוח' ריק-> לגשת ל'עוד+' ולסמן את האפשרות 'הצג ללא חלוקה לעמודים'

לאחר מכן ללחוץ על 'בצע חיפוש'.

במסך התוצאות שיתקבל תוכלו לסמן את המסמכים אותם תוכלו לייצא לקובץ אקסל או לשמור אותם לוקאלית בתוך המחשב ע"י לחיצה על 'שמור להדפסה'.


לעניין הפקת מסמכים על תאריכי עבר- מכיוון שמבחינה חשבונאית זה לא תיקני להוציא מסמכים על תאריך עבר, ההנחיה אומרת כך:

במידה וקיבלת הנחייה ממנהל החשבונות שלך להפיק מסמך על תאריך עבר, אבל כבר הופקו מסמכים בין התאריך הרצוי לתאריך הנוכחי, ראשית עלייך לבטל את כל המסמכים מאותו הסוג שהופקו בחודש הנוכחי, לאחר מכן להפיק את המסמך הרצוי על החודש הקודם ולבסוף להוציא מחדש את כל המסמכים שבוטלו.

כלומר, במקרה שלך ישנה כוונה להפיק מסמך על תאריך קודם, סביר מאוד להניח שאם הפקת מסמכים לאחר תאריך היעד שכבר עבר תתקבל לך הודעה שקיימים לך מסמכים עתידיים.
לכן בהתאם להנחיה, ראשית יש לאתר את כל המסמכים מאותו סוג שהופקו לאחר תאריך היעד (דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש) ולבטל אותם, לאחר מכן להפיק את המסמך על התאריך הרלוונטי, ולבסוף "להחזיר" את כל המסמכים שביטלת ע"י הפקת המסמכים מחדש.

להסבר על ביטול וזיכוי מסמכים ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/creating- ... it-refund/

לחלופין, באפשרותך להפיק את המסמך עם התאריך של היום ולציין בהערות שהמסמך מתייחס לתאריך בו הוא היה צריך להיות מופק.
 
לכן בכל מקרה, אנו ממליצים להתייעץ עם מנהל החשבונות שלך כדי לבדוק מה הוא ממליץ מ-2 הדרכים שהצענו.
 
בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: MSN [Bot] ו־ 7 אורחים

cron