עמוד 1 מתוך 1

לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ב' נובמבר 11, 2019 11:22 am
על ידי loochidesign
אני רוצה לשלוח לרואת החשבון שלי את כל החשבוניות האחרונות, מסמנת את כולם ואת כל טווח התאריכים וזה לא מביא לי אפילו קבלה או חשבונית אחת
מי נתקל?

Re: לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ב' נובמבר 11, 2019 11:27 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב,
כאשר אני ניגש לחשבונך וניגש לחיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> בוחר את כל התאריכים-> תוצאות החיפוש מעלות לי בסה"כ 4 תוצאות חיפוש: 2 חשבונות עסקה ו-2 קבלות.
אודה לך אם תחדדי את העניין מדוע לדעתך קיימת בעיה בחיפוש המסמכים?

בברכה,
דור

Re: לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ב' נובמבר 11, 2019 11:32 am
על ידי loochidesign
אני שואלת עבור חברה שלא מסתדרת עם הפורום פה, פרסמתי בשבילה את השאלה, אם אני מביאה לך בפרטי את שם המשתמש והסיסמה שלה אתה יכול לבדוק בשבילה? כי לי זה עובד

Re: לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ב' נובמבר 11, 2019 11:42 am
על ידי Dor - iCount
מספיקה לי רק כתובת מייל איתה היא נרשמה לחשבון שלה במערכת iCount (לא לפורום)
תודה

Re: לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ב' נובמבר 11, 2019 11:59 am
על ידי loochidesign
איך אני שולחת לך בפרטי?

Re: לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ב' נובמבר 11, 2019 12:01 pm
על ידי Dor - iCount
לא ניתן לשלוח בפרטי, אנא רשמי בהודעה חוזרת את כתובת המייל ולאחר שאראה את הכתובת אצנזר את הכתובת כדי שהפרטים לא יפורסמו בפורום.
תודה

Re: לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ג' נובמבר 12, 2019 12:58 pm
על ידי loochidesign
אוקי, סבבה
זה הכתובת XXXXXXXXXXXX
*צונזר*

Re: לא מצליחה לייצא את כל החשבוניות בקובץ אחד

פורסם: ג' נובמבר 12, 2019 1:55 pm
על ידי Dor - iCount
תודה,
אני רואה שהחשבון הזה נרשם בתאריך 5.11.19 והוא במסלול מלא ובהתנסות עד התאריך 20.12.19.
כמו כן, אני לא רואה מסמכים בכלל, כלומר לא נראה בכלל שהופקו מסמכים, ולכן הם לא קיימים.

בנוסף, מכיוון שהחשבון הזה נמצא במסלול המלא, ניתן לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור