עמוד 1 מתוך 1

בעיה בסליקה בשופיפיי

פורסם: ו' דצמבר 13, 2019 12:12 pm
על ידי marco42
הגדרתי את מה שצריך ב i count אבל עדיין לא מצליח לחייב בשופיפיי. מופיעה הודעת שגיאה

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

פורסם: ו' דצמבר 13, 2019 1:09 pm
על ידי iCount
שלום
כאן יש הסבר על איך מחברים את המערכת לשופיפיי:
https://www.icount.co.il/help/integration/shopify/
למי שלא מסתדר עם ההסבר לחיבור לשופיפיי (שיכול להיות קצת טכני) אנחנו מציעים שירות חיבור בתשלום:
https://app.icount.co.il/m/2e12d/

בהצלחה.

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

פורסם: ו' דצמבר 13, 2019 3:43 pm
על ידי marco42
שלום לך.
עשיתי כל מה שרשום בהסבר אחד לאחד..כמה וכמה פעמים.
נכנסתי לחנות השופיפיי והגעתי לשלב שבו צריך לשלם באשראי...
ואני מקבל את ההערה הזו:
E39 Bad company name in URL
מדוע ולמה?

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

פורסם: א' דצמבר 15, 2019 9:38 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב,
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.

ולכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

פורסם: ב' מאי 18, 2020 1:21 pm
על ידי collectionspirit
הי יש לי אותו בעיה E39 Bad company name in URL
עשיתי הכל! לא עובד

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

פורסם: ב' מאי 18, 2020 2:33 pm
על ידי Dor - iCount
שלום,
השגיאה E39 Bad company name in URL אומרת שיש בעיה בהגדרה של מזהה החברה שלך שקיים ב-iCount ואותו עליך להזין בהגדרות ממשק השופיפיי שלך ולכן משהו בחיבור בין iCount ל-Shopify לא הוגדר כראוי.
ניתן להיעזר במדריך שבקישור הבא כדי להבין היכן יש לבצע את התיקון בחיבור:
https://www.icount.co.il/help/integration/shopify/

כפי שכתבתי:
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.

ולכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור