מדוע יש רק תעודת משלוח ואין תעודת כניסה ותעודת החלפה?

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

studio
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ש' נובמבר 22, 2014 7:04 pm

מדוע יש רק תעודת משלוח ואין תעודת כניסה ותעודת החלפה?

הודעהעל ידי studio » ש' נובמבר 22, 2014 7:32 pm

מצד אחד יש כאן מערכת ניהול מלאי, אך מצד שני כדי להשתמש בה צריך עדיין להדפיס פנקסים עם תעודות כניסה.

אבל חוץ מניהול מלאי, כל בית עסק חייב להוציא תעודת כניסה לא רק לסחורה שנכנסת למחסן, אלה גם למוצרים שכבר נמכרו ונגיד חוזרים לתיקון או החלפה או החזרה וכד׳...

yoav
משתמש על
הודעות: 674
הצטרף: ג' נובמבר 18, 2014 3:36 pm

Re: מדוע יש רק תעודת משלוח ואין תעודת כניסה ותעודת החלפה?

הודעהעל ידי yoav » ש' נובמבר 22, 2014 9:17 pm

אני מציע שתפתח על זה קריאת תמיכה מהמערכת שלך כדי שיבינו בדיוק מה אתה צריך. אם זה באמת צורך הגיוני (המחלקה המקצועית בודקת כל בקשה) ובאמת יש לזה ביקוש (עוד לקוחות רוצים את זה) אז כנראה יוסיפו את זה למערכת.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 6 אורחים

cron