חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

sp0nja
משתמש צעיר
הודעות: 36
הצטרף: ב' מאי 06, 2019 6:45 pm

חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי sp0nja » ד' פברואר 05, 2020 11:04 am

שלום
בדצמבר האחרון הפקתי חשבונית מס על סך 11,618 שח.
עכשיו קיבלתי בעבורה תשלום וניסיתי להנפיק עבורה קבלה, החשבונית לא קפצה לי כשאר סימנתי שהקבלה מבוססת על מסמכים. אז הלכתי לאופציית החיפוש וחיפשתי את החשבונית. בחרתי בלקוח ואז סימנתי את כל התאריכים והחשבונית פשוט לא מופיעה. לא קיימת. בעבר כמובן החשבונית הודפסה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4107
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 05, 2020 11:17 am

שלום רב,
ביצעתי אצלך חיפוש למסמכי הנהח"ש על כל חודש דצמבר, וראיתי שיש לך חשבונית על הסכום הזה מהתאריך 5.12.19 ומספרה 2251.
יש לשים לב שהחשבונית אמנם מופיעה על שם לקוח מסויים אבל אם תיכנס לתוך כרטיס הלקוח תוכל לראות שם כרטיס הלקוח שונה, ולכן במידה ותפיק קבלה על בסיס החשבונית הזאת תצטרך לבחור את כרטיס הלקוח החדש

בברכה,
דור

sp0nja
משתמש צעיר
הודעות: 36
הצטרף: ב' מאי 06, 2019 6:45 pm

Re: חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי sp0nja » ד' פברואר 05, 2020 3:38 pm

היי לא הבנתי.
חיפשתי את המסמך הזה וממאתי אותו, הוא רשום על לקוח זו שופ
אבל בחיפוש כללי על שם לקוח זה, המסמך לא נמצא. למה?
איך אני מוציא קבלה שתקושר למסמך הזה?
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4107
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 05, 2020 5:57 pm

אם כך מה שקרה זה ששיניתם את השם של כרטיס הלקוח הזה.
ולכן אמנם מסמכי העבר שהופקו על השם הראשון ימשיכו להיות מוצגים אבל אם תלחץ על כרטיס הלקוח שעליו הופקו המסמכים הקודמים תראה שהוא משייך אותך לאותו כרטיס לקוח אבל עם שם אחר.

כרגע לא ניתן להפיק מסמכים על כרטיס הלקוח עם השם הקודם אלא רק אם השם החדש.

מומלץ בחום לא לשנות את השם של הכרטיסים הקיימים, זה יוצר בעיות.

רק במידה ואתה יכול לשנות חזרה את השם הקודם שהיה לך בכרטיס הלקוח אז לאחר השמירה תוכל לשייך את הקבלה על שם חשבון העסקה.

אבל אנא התייעץ עם מנהל החשבונות קודם לכם.

בברכה,
דור

sp0nja
משתמש צעיר
הודעות: 36
הצטרף: ב' מאי 06, 2019 6:45 pm

Re: חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי sp0nja » ה' פברואר 06, 2020 9:22 am

היי לא שיניתי את שן הלקוח הזה ואף לקוח אחר לצורך העניין...
נכנסתי לכרטיס הלקוח ואני לא רואה שם שום שינוי, איך מסדרים את זה?
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4107
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' פברואר 06, 2020 10:19 am

חשבונית המס הופקה בתאריך 5.12.19 על שם הלקוח "זו שופ", מבחינה מערכתית המסמך תמיד יישאר על שם הלקוח הראשון "זו שופ",
אם תלחצי על השם של הלקוח בתוך חשבונית המס תועברי לכרטיס לקוח עם שם אחר "זו סנטר", כך שהשם שלו עדיין נשאר זו סנטר, את יכולה לשנות חזרה ל"זו שופ" אבל הקבלה תמשיך להיות עם השם של "זו סנטר"
אני רואה שכבר משוייכת מאתמול (5.2.2020) קבלה כבר, אבל מכיוון שהשם בכרטיס הלקוח לא שונה השם נשאר על "זו סנטר".

ולכן מה שעלייך לעשות קודם כל זה לשנות את השם חזרה ל"זו שופ"-> לאחר מכן לבטל את הקבלה שמקושרת לחשבונית המס (דרך אפשרויות->בטל).
לאחר הביטול של הקבלה תצטרך לעשות שוב הסבה מחשבונית המס לקבלה חדשה-> ואז תראה שהשם שמופיע בקבלה זה השם הקודם "זו שופ".

בברכה,
דור

sp0nja
משתמש צעיר
הודעות: 36
הצטרף: ב' מאי 06, 2019 6:45 pm

Re: חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי sp0nja » ו' פברואר 07, 2020 1:29 pm

היי
קודם כל אני גבר
יש לי שני לקוחות, זו שופ וזו סנטר
אם החשבונית הופקה במקור לזו שופ איך עברה לזו סנטר?
לגבי העתיד, מה יקרה כשאנפיק בנפרד חשבוניות לשני העסקים הללו? זה יהיה תקין
כי לפי הבנתי יש כאן שגיאת מערכת כיוון שלא ידעתי אפילו שניתן לשנות שם של לקוח, על אחת כמה וכמה שלא עשיתי את זה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4107
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית שהופקה בעבר לא מופיעה במסמכי החיפוש

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' פברואר 09, 2020 10:40 am

בוקר טוב,
מתנצל על הבילבול- כעת אני יודע שאתה גבר :)
תהיה בטוח שאנחנו לא ביצענו את שינוי השם, 2 האפשרויות היחידות שקיימות הן:
1. שביצעת איחוד לקוחות.
2. ששינית את השם של הלקוח על גבי החשבונית בעת תהליך הפקת המסמך.

בכל אופן אין כאן שגיאה במערכת, עדיף שתקים כרטיס לקוח נוסף כדי להימנע מבילבול עתידי ושהמסמכים יופקו על כרטיסי הלקוחות הנכונים.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Dor - iCount ואורח אחד