חשבונית זיכוי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

yonafitnet
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ה' מרץ 19, 2020 2:34 pm

חשבונית זיכוי

הודעהעל ידי yonafitnet » א' מרץ 22, 2020 9:48 am

שלום.
לקוח שילם וקיבל אותו סכום החזר.
2 שאלות
1- ניסיתי להוציא חשבונית מס קבלה ובתוכה לרשום את הזיכוי במינוס . כשהגעתי למשבצת העברה שבו נתבקשתי למלא סכום ששולם לי רשמתי אפס , ולא הצלחתי להוציא את זה ללא רשימת סכום מסוים
2 ואז הלכתי על אופציה אחרת -הוצאתי חשבונית מס קבלה ואחריה חשבונית זיכוי. סכומים שווים. מדוע בחשבונית זיכוי כתוב ' אפס אחוז שולם ' יתרה וביתרה הסכום שכביכול רשמתי.
שאלותיי בבקשה- האם ניתן להוציא חשבונית מס על אפס שח ואם כן איך?
ובמקרה 2 איך אני מאפס חשבון ללקוח או שזה מאופס למרות שכתוב יתרה לתשלום כפי שציינתי.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3221
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית זיכוי

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מרץ 22, 2020 10:22 am

בוקר טוב,
1. הסכומים בפירוט ובאמצעי התשלום חייבים להיות תואמים כדי שיהיה אפשר להפיק את חשבונית מס הקבלה במינוס.
מה הכוונה? אם עלייך לבטל חשבונית מס קבלה עלייך להפיק חשבונית מס קבלה במינוס, להזין את הפירוט, לבחור את אמצעי התשלום וגם שם להזין את הסכום במינוס.

2. במקרה של העברה בנקאית- לעדכון חשבון בנק של העסק שלך יש להיכנס ל"מערכת->הגדרות->הנהלת חשבונות->חשבונות בנק"
שם ניתן להגדיר חשבונות חדשים ואף לערוך / למחוק חשבונות קיימים.

3. חשבונית זיכוי לא מזכה באופן מלא את חשבונית מס הקבלה אלא חשבונית מס קבלה במינוס.
חשוב להבין שמבחינה חשבונאית חשבונית מס קבלה מורכבת מ-2 סוגי מסמכים:
א. חשבונית מס
ב. קבלה
הפקת חשבונית זיכוי כנגד חשבונית מס קבלה מבטלת רק את החלק של חשבונית המס, כך שאם כבר הפקת חשבונית זיכוי עלייך להפיק בנוסף קבלה במינוס.

4. הפקה של חשבונית זיכוי בנפרד (כנגד חשבונית מס קבלה) לא מקשרת אותה לחשבונית מס הקבלה ולכן כאשר מוצג לך 0% שולם זה אומר שהמסמכים לא קושרו אחד לשני ולכן לא נוצר חישוב והתאמה בין המסמכים.
עלייך לסגור את חשבונית הזיכוי דרך אפשרויות סגור כדי שהמערכת תדע שאין יתרה על חשבונית הזיכוי.
לא לשכוח- להפיק קבלה במינוס וגם אותה לסגור דרך אפשרויות->סגור

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 11 אורחים