ביטול של חשבונית זיכוי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

OD938
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' מרץ 23, 2020 1:13 pm

ביטול של חשבונית זיכוי

הודעהעל ידי OD938 » ב' מרץ 23, 2020 1:16 pm

הם זה אפשרי ? אם כן כיצד ?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ביטול של חשבונית זיכוי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 23, 2020 1:17 pm

צהריים טובים :)
כדי לבטל חשבונית זיכוי יש להוציא חשבונית מס נוספת על אותו הסכום.
לדוגמה אם יש לך חשבונית זיכוי על סך 117 ש"ח (כולל מע"מ) עם סכום חיובי ורוצים לבטל אותה יש להוציא חשבונית מס על סך 100 ש"ח + מע"מ (117 ש"ח) גם עם סכום חיובי.

כנ"ל גם אם הופקה חשבונית זיכוי עם סכום שלילי.
לדוגמה אם יש לך חשבונית זיכוי על סך 117 ש"ח (כולל מע"מ) עם סכום שלילי ורוצים לבטל אותה יש להוציא חשבונית מס על סך 100 ש"ח + מע"מ (117 ש"ח) גם עם סכום שלילי.


בברכה,
דור

OD938
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' מרץ 23, 2020 1:13 pm

Re: ביטול של חשבונית זיכוי

הודעהעל ידי OD938 » ב' מרץ 23, 2020 4:58 pm

אם אני מוציא חשבונית חדשה האם ניתן לקשר אותה לחשבונית הביטול או לחלופין לחשבונית שבוטלה? אני צריך שהחשבונית תהיה מקושרת לחשבונית שבוטלה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ביטול של חשבונית זיכוי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 23, 2020 5:06 pm

מכיוון שאתה נמצא במסלול מלא יש לך אפשרות לקשר בין חשבונית המס לחשבונית הזיכוי דרך הנהח"ש-> התאמת כרטיס ידנית.

כמו כן, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים