בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ststav
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 25, 2020 1:20 am

בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי ststav » ד' מרץ 25, 2020 1:28 am

שלום לכם,

בעבר כבר התלוננתי בעת איפוס אנני מצילח לאפס את הסיסמה.
אסביר: אצלכם במסד נתונים רשומים שני משתמשים שנראים כך: tav***
אך במזהה יש שניים שונים אחד נכתס כך: TAV***
ואחד נכתב כך: tav***
כאשר אני שולח מייל לאיפוס הסיסמה אני מקבל במייל שני מיילים בו זמנית גם עבור tav*** וגם עבור TAV***
אך כבר כאן נוצרה בעיה כי ברגע שאני מאפס את הסיסמה הוא בכל מצב מאפס את הסיסמה רק עבור המשתמש TAV***
כביכול מתעלם מ-tav***
אציין כי החשבון הפעיל שלי הינו tav***.
אשמח מאד אם תוכלו למחוק את המשתמש TAV***.
----
בנוסף יש לי כמה שאלות, לגבי מערכת סליקת אשראי אשמח לשמוע פרטים לגביה ז"א:
באילו חבילות דרככם אני מקבל גם API ?
יש לי כבר בעבר מספר מסלקה דרך חברה אחרת שפתחה לי שרות סליקת אשראי אך ללא תמיכה בAPI ולכן מעוניין לעבור, אז מה דורש המעבר הזה?
בנוסף אני עוסק פטור האם זה תקין לקבל עבורי שרות כזה של סליקת אשראי?
---
אנא מכם עזרו לי לפתור את התקלה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מרץ 25, 2020 9:22 am

בוקר טוב,
1. לגבי החשבון שמבחינתך לא פעיל (TAV***)- אם הכוונה שלך היא לסגור את החשבון לחלוטין עליך לעשות זאת מתוך "מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי" שם לוחצים על "בטל את חשבון ה iCount שלי", לצערנו אנו לא סוגרים חשבונות של הלקוחות שלנו.

יש לשים לב – משמעות מחיקת פרטי התשלום היא שלא תהיה גישה למסמכים, אז לפני שעושים את זה יש לנצל את הגישה שעדיין קיימת למערכת על מנת להוציא את המידע החשוב החוצה. כדי לשמור את המסמכים יש להיכנס לחיפוש->מסמכי הנהח"ש, להקליק על "עוד" ולסמן את האפשרות "הצג ללא חלוקה לעמודים". לגבי טווח התאריכים בחיפוש, יש להגדיר את תחילת החיפוש משנת 2000. (ללחוץ על "הכל") ולאחר מכן יש ללחוץ על "חפש". בתוצאות החיפוש יש לסמן את כל המסמכים ע"י הצ'ק בוקס העליון ביותר וללחוץ על שמור להדפסה. המערכת תקפיץ הודעה שמדובר בכמות גדולה של מסמכים ושהיא שולחת לך את הקובץ עם כל המסמכים ישירות למייל.


2. החשבון הפעיל tav*** נמצא במסלול האקספרס, בו לא קיימת אפשרות ל-API, במסלול האקספרס ניתן לחבר אלינו רק את מסוף הסליקה של PAYME (בעלות שנתית מתחדשת של 259 ש"ח+מע"מ להקמת מסוף הסליקה).
גם עוסק פטור יכול לחבר אלינו סליקת אשראי.
אלו ספקי הסליקה בהם המערכת תומכת.

אבל- חשוב מאוד להבהיר שכדי לבצע חיבור למסוף סליקה אחר, ולבצע התממשקויות ואוטומציות עליך להיות במסלול המלא ולא במסלול האקספרס.
ולכן, כדי לעבור בין מסלולים עליך להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול אקספרס למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

במעבר ממסלול מלא חזרה למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.

בברכה,
דור

ststav
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 25, 2020 1:20 am

Re: בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי ststav » ד' מרץ 25, 2020 10:26 am

אז כפי שציינתי מעלה המשתמש שלי...
יש לי בעיה לאפס סיסמאות יש לכם באג במערכת שברגע שאני מאפס סיסמה הוא מאפס רק עבור החשבון עם המשתמש שלא פעיל .... ואני לא מצליח להתחבר למערכת

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מרץ 25, 2020 10:50 am

כאשר יש לך 2 חשבונות מחוברים ואתה עושה איפוס סיסמא אתה מקבל מייל אחד שמכיל 2 הודעות, כל אחד מהם מתייחס לחשבון אחר עם מזהה חבר אחר, כך שיש לשים לב לאיזה מייל נכנסים ועל איזה מזהה חברה רוצים לבצע את איפוס הסיסמא.

ststav
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 25, 2020 1:20 am

Re: בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי ststav » ד' מרץ 25, 2020 10:54 am

אז שוב אני מסביר שיש באג לא משנה לאיזה מייל אכנס קודם עשיתי בדיקה לא משנה לאיזה מייל נכנס כדי לאפס זה תמיד מאפס עבור המשתמש הלא פעיל .

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מרץ 25, 2020 10:57 am

לאיזה מזהה חברה אתה רוצה לאפס את הסיסמא?

ststav
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 25, 2020 1:20 am

Re: בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי ststav » ד' מרץ 25, 2020 1:51 pm

אני מעוניין לאפס למזהה st****
אבל זה משהו שקרה בעבר כבר. ובשביל לאפס אני כל פעם זקוק לשוחח אתכם כדי לאפס סה"כ את הסיסמה שלי.
אנה מכן למען הסרת הספק הזה מחקו את המשתמש שלי ST**** הוא גם ככה לא פעיל.
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיות איפוס הסיסמה - כפילות משתמשים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מרץ 25, 2020 2:02 pm

אני חוזר שוב, אנחנו לעולם לא סוגרים חשבונות של הלקוחות שלנו.
לגבי החשבון שמבחינתך לא פעיל (TAV***)- לא מוגדר בו אמצעי תשלום ולכן הוא גם ככה לא פעיל.

בכל אופן, שלחתי לך עכשיו מייל איפוס סיסמא לגבי מזהה st****.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים

cron