הנפקת מסמכים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

אליזבת
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' מרץ 25, 2020 7:15 pm

הנפקת מסמכים

הודעהעל ידי אליזבת » ד' מרץ 25, 2020 7:23 pm

שלום רב,
אני רוצה להנפיק חשבונית ו קבלה. אחרי שבחרתי בתפריט הנהלת חשבונות שם הלקוח, מסמך הרצוי לא נפתח. מה לעשות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3245
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הנפקת מסמכים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מרץ 25, 2020 8:04 pm

ערב טוב,
אנא נסי בבקשה לבצע את פעולת הפקת המסמכים דרך דפדפן ה-CHROME, עדכני אותנו אם זה הסתדר :)

כמו כן,
מכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

תודה

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 18 אורחים

cron