הפקת חשבונית

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

reut.benner
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ג' דצמבר 18, 2018 2:45 pm

הפקת חשבונית

הודעהעל ידי reut.benner » ה' מרץ 26, 2020 6:23 am

שלום ,

אני מנסה להפיק חשבונית מס מאתמול בערב והמסך תקוע על שם לקוח .

אחרי שאני בוחרת את שם הלקוח הוא לא מתקדם להמשך מילוי הפרטים...


אודה לבדיקתכם

*אגב ניסיתי גם חשבונית מס קבלה - אותו סטטוס .

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3056
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפקת חשבונית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' מרץ 26, 2020 9:28 am

בוקר טוב,
באיזה דפדפן את משתמשת?

בברכה,
דור

reut.benner
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ג' דצמבר 18, 2018 2:45 pm

Re: הפקת חשבונית

הודעהעל ידי reut.benner » ה' מרץ 26, 2020 10:53 am

explor כמו תמיד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3056
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפקת חשבונית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' מרץ 26, 2020 11:03 am

תודה על העדכון,
אנא נסי בבקשה מדפדפן ה-CHROME, אנחנו ממליצים עליו מאוד והמערכת מותאמת בצורה הטובה ביותר עליו.

בברכה,
דור

origonen
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' מרץ 29, 2020 1:54 pm

Re: הפקת חשבונית

הודעהעל ידי origonen » א' מרץ 29, 2020 1:57 pm

שלום

אני מנסה להזין חשבונית מס קבלה אותה אני מפיק בפורטל, לאתר של חברת סליקה של החברה מולה אני עובד

האתר טוען כי החתימה הדיגיטאלית אינה תקינה

אודה לעזרה בנושא

אורי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3056
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפקת חשבונית

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מרץ 29, 2020 2:04 pm

שלום אורי,

להלן הסבר על החתימה הדיגיטלית ניתן לקרוא כאן:
https://www.icount.co.il/help/misc/digital-signature/

כמו כן, כדי להגדיר שיופיע על גבי המסמכים סימן של 'חתימה דיגיטלית' עליך לגשת למערכת->הגדרות->עיצוב & טקסטים-> לשונית 'עיצוב' ולבחור אחת מהתבניות הבאות:

נינה
פשוט וקליל
iCount
שחור על לבן

ניתן לראות כיצד כל תבנית נראית על ידי לחיצה על 'תצוגה מקדימה'

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לך זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו, בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים