שינוי מסלול- איחוד של שתי חברות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

itayalt
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' מאי 06, 2020 11:02 am

שינוי מסלול- איחוד של שתי חברות

הודעהעל ידי itayalt » ד' מאי 06, 2020 12:54 pm

ברשותי 2 חברות אשר חידשתי עבור כל אחת מהן מסלול רגיל, ברצוני לאחד אותן במסלול המשודרג (המאפשר מס' חברות ובאותו המחיר לפי המחירון שלכם) גם בכדי שיפתחו בפני פונקציות נוספות כמו הזנת הוצאות.
כיצד אפשר ליצור עמכם קשר על מנת לבצע זאת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי מסלול- איחוד של שתי חברות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 06, 2020 1:32 pm

צהריים טובים :)

1. כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


2. לאחר שתעביר את כל החשבונות למסלול המלא, אז תוכל לקשר בין כל החשבונות שלך על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 

להלן ההסבר המלא:
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/


3. בנוסף, כדי להגדיר מעבר מהיר בין כל החשבונות שלך, שלושה תנאים חייבים להתקיים בכל החשבונות:
א. עליך להגדיר ששם המשתמש יהיה זהה בכל החברות- מכיוון ששינוי שם המשתמש הקיים במערכת אינו אפשרי, יש להקים שם משתמש חדש דרך "מערכת"->"הגדרות"->"החברה שלי"->"משתמשים"->"חדש".
לאחר יצירת שם המשתמש החדש, יש למחוק את שם המשתמש הישן על ידי לחיצה על אייקון פח האשפה.

ב. עליך להגדיר שהסיסמא תהיה זהה לאותו שם משתמש- כדי לעדכן את הסיסמא יש ללחוץ על מערכת->הגדרות->החברה שלי->משתמשים->ללחוץ על אייקון המנעול בשורת המשתמש הרלוונטי->להזין את הסיסמא פעמיים וללחוץ על 'שמור'

ג. עלייך להגדיר את אותו מספר אמצעי תשלום זהה בכל החשבונות- יש לגשת למערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי-> "לחץ כאן לשינוי פרטים".

כאשר כל התנאים האלו מתקיימים בכל החשבונות שברשותך, שם החשבון הנוסף יופיע בחלק העליון משמאל תחת האייקון של החברה שלך ויתבצע מעבר מהיר ונוח בין כל החשבונות.

מספיק שאחד מכל שלושת התנאים לא מתקיים האפשרות של המעבר המהיר תתבטל ואז יש לעבור שוב על הנתונים בחשבון כדי לבצע התאמות.

4. לסיום, לאחר שתעביר את כל החשבונות שלך למסלול המלא, אתה תהיה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, לאחר שתעביר את כל החשבונות למסלול המלא, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים