יצירת קובץ מאוחד

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

tsviakar
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' מאי 06, 2020 5:43 pm

יצירת קובץ מאוחד

הודעהעל ידי tsviakar » ד' מאי 06, 2020 5:47 pm

שלום, רו"ח שלי ביקשה שאשלח לה קובץ אחד מאוחד של כל החשבוניות והקבלות במקום קבצים נפרדים כדי להקל על ההדפסה. האם יש אפשרות כזו? ראיתי שאפשר להדפיס את כל הקבצים ברצף אבל איך אפשר לצור קובץ של הכל שניתן לשלוח?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: יצירת קובץ מאוחד

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 06, 2020 6:00 pm

ערב טוב,
מכיוון שאתה נמצא במסלול מלא, באפשרותך לייצא קובץ תנועות הנהח"ש מ-iCount למערכת חשבונאית חיצונית כמו חשבשבת, ריווחית וכו'.

לפני ביצוע יצוא תנועות הנהח"ש למערכת החשבונאית שלכם חשוב לבצע קודם את 2 הפעולות הבאות: 
 
1. יש להגדיר חשבונות זרים לפני ביצוע הפעולה.
למידע על הגדרת חשבונות זרים אנא ראו בקישור הבא:
https://www.icount.co.il/help/misc/%D7% ... AA-icount/

2. יש להגדיר סוגי תנועות במערכת החשבונאית שלכם כפי שמוגדר אצלנו.
לרשימת סוגי התנועות אנא לחצו על הקישור הבא:
  
https://www.icount.co.il/help/misc/%D7% ... AA-icount/ 

3. בנוסף, אנו ממליצים לך לגשת למערכת-> הגדרות-> הנהח"ש-> ולבדוק אם זה רלוונטי עבורך לסמן את האפשרויות הללו:
-השתמש במספר חשבון זר אחיד לכל הלקוחות
-השתמש במספר חשבון זר אחיד לכל קופות האשראי


לאחר מכן ניתן לייצא את הנתונים דרך מערכת->יצוא תנועות הנהח"ש->לבחור את המערכת החשבונאית הרלוונטית עבורך->להגדיר את טווח התאריכים המכילים את התנועות->לטעון קבצים להורדה->להוריד מ-iCount ולטעון במערכת החשבונאית שלך.
 

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.



בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים