תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי ilans » ה' מאי 07, 2020 4:02 pm

שלום,
מזה כחודש שחשבוניות וקבלות שנשלחות אינן מתקבלות אצל הלקוחות .
בלוג רשום שנשלחו. אך כאמור בוודאות לא נתקבלו אצל הלקוחות וגם העתק לא נתקבל אצלנו
בדקנו את כל כתובות המייל-כולן תקינות
היתה לנו תקלה כזן לפני שנתיים (בערך) ןלאחר בירורים רבים הסתבר שהתקלה הייתה במערכת ותוקנה על ידכם
לעזרתכם הדחופה אודה


ilans
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי ilans » א' מאי 10, 2020 6:24 pm

תבדקו בבקשה את החשבוניות והקבלות שהוצאו ממרץ-מאי השנה . כולן לא נשלחו.
אין לי דוגמא למייל היות ולא קיבלתי מיילים.לא אני ולא הלקוחות

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3100
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 11, 2020 9:54 am

היי,
בכל מה שקשור לבדיקה אם הלקוח שלך קיבל את המייל עם החשבונית, ישנו לוג פעילות מערכת (נמצא תחת מערכת->לוג).
לאחר שמפיקים מסמך ושולחים אותו ללקוח יש להיכנס ללוג ולראות אם הוא נשלח. 
הלוג מכיל בתוכו מידע פעילות רק מ-7 הימים האחרונים, לכן מומלץ להשתמש ולהסתכל בו בטווח זמן הקצר שלאחר שליחת המייל ללקוח.

שנית, במידה ועבר הזמן ואין אפשרות לאתר את שליחת המייל בלוג- קיימת אפשרות נוספת: עליך לאתר את המסמך הרלוונטי דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> להיכנס למסמך ע"י לחיצה על המספר שלו-> שם ניתן לראות מצד שמאל כפתור עם האות i, זהו בעצם הלוג של המסמך, בו ניתן לראות מתי הוא נשלח, לאיזו כתובת אימייל והאם הלקוח פתח את המייל ולחץ על הלינק בפנים לפתיחה שלו. 

במידה והלקוח פתח את המייל שנשלח אליו יהיה ליד הסימן של העין מספר שימחיש את כמות הפעמים שהוא פתח את המייל, ואם הוא לחץ על הלינק של המסמך יוצג מספר ליד הסימן של ה'עכבר'.

זוהי בעצם האינדיקציה הטובה ביותר עבורך לדעת מה קרה עם המסמך. כך ניתן לבדוק בכל יתר המסמכים.
נציין שבמכשיר הנייד לא ניתן לראות את הלוג של המסמכים אלא רק בדפדפן שבמחשב.
נציין בנוסף שלעיתים קרובות מיילים מגיעים לתיקיות ה'ספאם' או לתיקיית 'קידומי מכירות' של הלקוחות ועליהם לבצע שינוי בהגדרות הספאם- זה קורה המון.

בכל מקרה- לבדיקת ענייני אימייל, ניתן לקרוא בכתבה כאן:
https://www.icount.co.il/help/emailing/ ... eshooting/



בברכה,
דור

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי ilans » ב' מאי 11, 2020 10:46 am

תודה על התשובה.
בדקתי במסמבים שנשלחו. המייל של הנמענים נכון. נכון יש אפס ציפיות במסמכים.
בדקתי עם הלקוחות לפני שפניתי אליכם. כאמור הם לא קיבלו וגם אני לא קיבלתי מיילים
הלקוחות האלה קבועים הם מקבלים את החשבוניות והקבלות כבר שנים.
לפני כשנתיים הייתה לי אותה התקלה שבסופו של דבר איתרתם את הבעיה אצלכם
אודה לכם על פתרון הבעיה
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3100
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 11, 2020 11:17 am

אם אתה רואה בלוג המסמכים שליחה של המסמך לכתובת המייל זה אומר שזה יצא מאיתנו בוודאות.
יכולות להיות מגוון סיבות שהלקוח שלך "לא רואה" את המסמכים, לעיתים המיילים נכנסים לספאם או לתיקיית קידומי המכירות- נתקלנו בזה המון.
יכול להיות שגם השרת המרוחק (של הלקוח) לא מקבל מיילים מאיתנו וחוסם אותנו, זה גם קורה.

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי ilans » ב' מאי 11, 2020 4:07 pm

לא מדובר בלקוח אחד.
מדובר בלקוחות קבועים שאינם מקבלים את המסמכים (בדקנו עם כל אחד ואחד מהם ואין גם בספאם ,לא שלהם ולא שלי). הלקוחות האלה זמן רב איתי וקיבלו את המסמכים באופן מסודר.
גם אני לא מקבל את העתק המסמכים שנשלחים ללקוחות.
גם הלוג שלכם מציין אפס צפיות
מסקנה: יש תקלה בהעברת המסמכים לנמענים: ללקוחות וגם למייל שלי
אודה לכם על בדיקת העניין

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3100
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 11, 2020 4:38 pm

0 צפיות לא קשור לעניין אם המסמך נשלח אליו או לא, זה אומר שהלקוח מסיבה כזאת או אחרת לא פתח את המייל.
המסמכים נשלחו, אם אתה רואה בתוך הלוג של המסמך כתובת מייל ותאריך זה אומר שהמסמך נשלח מאיתנו בתאריך שנקוב לך.
למה זה לא הגיע? יכולות להיות הרבה סיבות, ביניהן:
אולי החשבונית הגיע לתיקיית הספאם של הלקוח
אולי זה בתיקיית קידומי המכירות של הלקוח
אולי הדומיין של הלקוח חוסם מיילים מאיתנו ועליו לבצע אישור קבלת מיילים מאיתנו- נתקלנו בזה המון פעמים
ואולי רשמת כתובת מייל שהיא לא נכונה.

ilans
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: ד' אפריל 11, 2018 10:45 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי ilans » ב' מאי 11, 2020 5:10 pm

שמתי לב שכנראה התעלמתם או לא ראיתם את מה שכתבתי:
הלקוחות הינם וותיקים
קיבלו בעבר מיילים עם המסמכים
האימייל שלהם לא השתנה
הם הפסיקו לקבל מיילים. קרי, המיילים לא מגיעים אליהם. אם היה מדובר בלקוח אחד או שניים אבל מדובר ביותר.
מדוע גם אני אינני מקבל את המיילים?
שורה תחתונה מיילים עם המסמכים אינם מתקבלים לא אצלי ולא אצל הלקוחות.
למה? אינני יודע.
מאוד אודה לכם על פיתרון הבעיה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3100
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תקלה במשלוח מייל של חשבוניות וקבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 11, 2020 5:40 pm

אנחנו נודה לך אם תוכל לתת כמה דוגמאות למספרי מסמכים, אנו מעדיפים שאתה תיתן לנו את המידע מאשר שנחפש בכל המסמכים מחודש מרץ עד מאי.
אני צריך ממש כמה דוגמאות נקודתיות ולא הרבה מסמכים בבקשה.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 10 אורחים