לא מצליחה להיכנס לאתר לחידוש תשלום

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

rutshalev
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' מאי 11, 2020 12:34 pm

לא מצליחה להיכנס לאתר לחידוש תשלום

הודעהעל ידי rutshalev » ב' מאי 11, 2020 12:39 pm

לא מצליחה להיכנס לאתר לחידוש תשלום ומעבר תכנית.
מקלידה שם חברה ושם מזהה נכון אך המערכת אומרת שזה שגוי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3318
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליחה להיכנס לאתר לחידוש תשלום

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 11, 2020 1:30 pm

צהריים טובים :)

במקרים של בעיות בהתחברות אז במסך ההתחברות למערכת בכתובת https://app.icount.co.il/login.php יש לבצע את תהליך שחזור הפרטים ואיפוס הסיסמא ע"י לחיצה על 'לחץ לתזכורת'.
לאחר לחיצה על 'לחץ לתזכורת' עליך להזין את מספר העסק (ח.פ / ת.ז / ע.מ) ולאחר מכן עליך להזין את כתובת המייל של המשתמש (עובד) שצריך לשחזר לו את הפרטים.

לבסוף יש ללחוץ על 'המשך' כדי להמשיך את התהליך.

במייל שנשלח אליך כתוב שם המשתמש, מזהה החברה והסיסמא הזמנית שקיבלת.
מומלץ בחום לרשום את הפרטים בצד כי ההודעה על פרטי ההתחברות לא תוצג שוב.
לאחר לחיצה על הלינק יש לבצע התחברות עם הפרטים שקיבלת ולאחר ההתחברות מומלץ לשנות את הסיסמא באופן מיידי.

כמו כן, במידה וברשותך מספר חשבונות תקבל מייל אחד שיכיל כמה מיילים פנימיים, כל מייל יתייחס לכל חשבון בנפרד ולכן יש לוודא שנכנסים למייל שמתייחס לחשבון הרלוונטי אליו רוצים להיכנס ואליו רוצים לשחזר את פרטי ההתחברות

כדי לשנות סיסמא יש ללחוץ על מערכת->הגדרות->החברה שלי->משתמשים->ללחוץ על אייקון המנעול בשורת המשתמש הרלוונטי-> בשדה הראשון להזין את הסיסמא הנוכחית שקיבלת-> ובשדות האחרונים להזין פעמיים את הסיסמא החדש ולסיום ללחוץ על 'שמור'.

חשוב לנו לציין- לעיתים המיילים מאיתנו מתקבלים בתיקיות הספאם, לכן יש לבצע מעקב לגבי המיילים שמתקבלים אצלך.


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 29 אורחים