חוסר יכולת לעבוד עם רווחית

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

yuval.set
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ב' דצמבר 23, 2019 2:09 pm

חוסר יכולת לעבוד עם רווחית

הודעהעל ידי yuval.set » ד' מאי 13, 2020 2:01 pm

שלום
אחרי כמה חודשים שניסינו בכל דרך, לא הצלחנו- לא אני ולא רואת החשבון שלי להוציא דו"ח לרווחית שיכול להיפתח במחשב שלה.
לאחרונה גם שאלתי לגבי הפרדת סוגי הכנסה והצעתם לי לעבור למסלול המלא.
לפני שאני עושה זאת אצטרך דו"ח לדוגמא, כדי לבדוק האם יכול להיפתח אצל הרואת חשבון, או שמשהו ידריך אותה איך לעשות זאת, כי נסינו בכל הדרכים שבהדרכות.
זה לא שאין דו"ח- הוא רק לא נכון מבחינת הפרמטרים של הרווחית שלה.
אשמח לדו"ח לדוגמא, עם הפרדות לסוגי הכנסה
תודה
יובל

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3053
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חוסר יכולת לעבוד עם רווחית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 13, 2020 2:59 pm

היי יובל צהריים טובים,
לצערי איננו יכולים לפרסם כאן בפורום ציבורי דוחות כאלה.
אם אתה רוצה לנסות להפיק דוח כזה לפני שאתה מעביר את החשבון הנוכחי למסלול מלא אתה יכול להקים חשבון נוסף שיהיה במסלול מלא ושישמש אותך לטסטים.
ניתן להקים את החשבון מעמוד המחירון שלנו ולקבל עליו 45 ימי התנסות, להפיק מסמכים, חשבוניות ובעצם כמה מסמכים שתרצה, לבצע הגדרה לסוגי הכנסות ולאחר מכן לבצע ייצוא תנועות הנהח"ש לריווחית.
https://www.icount.co.il/plans/

כמו כן, כאשר תהיה במסלול המלא תוכל לפתוח אלינו קריאות תמיכה אישיות, חסויות ומהירות יותר מהפורום הציבורי
לכן, לאחר פתיחת חשבון הטסטים במסלול המלא, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3422
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: חוסר יכולת לעבוד עם רווחית

הודעהעל ידי iCount » ד' מאי 13, 2020 3:08 pm

אגב - לא ברור מה הכוונה "יכול להיפתח במחשב שלה".
היא לא אמורה לפתוח אותו אלא לטעון אותו לריווחית.

עושים ייצוא תנועות הנהחש ובוחרים ריווחית. זה בגול כל מה שאתה צריך לעשות. זה מה שעשית?


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 12 אורחים