לא ניתן להשתמש באותו האימיל ל-2 לקוחות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

idanbr
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ה' מאי 14, 2020 8:00 am

לא ניתן להשתמש באותו האימיל ל-2 לקוחות

הודעהעל ידי idanbr » ה' מאי 14, 2020 8:04 am

שלום
אני מנסה לרשום ללקוח חברה נוספת במערכת כלקוח חדש. לשם כך אני רוצה לעשות שימוש במייל של הלקוח, אך אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לרשום לקוח חדש עם מייל שקיים אצל לקוח אחר. (אבל כאמור הבעלים בשתי החברות זהה ובהתאם כתובת המייל זהה)
אודה לעזרתכם

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3053
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא ניתן להשתמש באותו האימיל ל-2 לקוחות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' מאי 14, 2020 10:33 am

שלום רב עידן, ובוקר טוב :)

אם תיגש למערכת->לוג תוכל לראות שהמערכת מזהה שניסית להקים לקוח עם פרטים שכבר קיימים:
 
הפרטים שיכולים להיות אלו: אימייל שכבר קיים, או ח.פ / ת.ז שכבר קיים.
 
לכן, כדי שתוכל לאפשר את הקמת אותו הלקוח, עליך לגשת למערכת-> הגדרות->לקוחות-> ועל פי החלטתך תוכל לסמן את 2 האפשרויות הבאות:
'אפשר יצירת כמה לקוחות עם חפ / ת.ז. זהים'
'אפשר יצירת כמה לקוחות עם כתובת אימייל זהה'
 
לאחר שתסמן את האפשרות הרלוונטית חשוב לשמור, ולאחר מכן לנסות שוב.
 
בהצלחה!
 
בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 8 אורחים