שגיאה בדף סליקה, "עמוד לא קיים"

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Ofird
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' מאי 18, 2020 4:52 pm

שגיאה בדף סליקה, "עמוד לא קיים"

הודעהעל ידי Ofird » ב' מאי 18, 2020 4:55 pm

היי הגדרתי את הפרופיל בpayme ואומת, הכל נבנה בICOUNT וחובר בשופיפיי לפי המדריכים, עדיין מקבל שגיאה כזאת בדף הסליקה של האתר שאומרת "עמוד לא קיים"...
יש רעיונות איך לסדר את זה? אולי לא נוצר הדף סליקה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3100
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שגיאה בדף סליקה, "עמוד לא קיים"

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 18, 2020 5:05 pm

ערב טוב :)
על פי המייל איתו נרשמת לפורום אני רואה שיש לך חשבון במסלול אקספרס.
במסלול אקספרס אין אפשרות לחבר חנות שופיפיי ולא להקים עמודי סליקה, אפשרות זו קיימת רק במסלול מלא.
האם יש לך במקרה חשבון נוסף אצלנו במסלול מלא?
אם כן, אז על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.


במידה וזהו החשבון היחיד שלך וברצונך לחבר את חנות השופיפיי שלך אלינו אז ראשית עליך להעביר את החשבון שלך למסלול המלא ולאחר מכן לפתוח אלינו קריאת תמיכה כדי שנוכל לסייע.
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.


חשוב לנו לציין:
במעבר ממסלול אקספרס למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.
במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.



בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים