יבוא אנשי קשר כ"לקוחות" מקובץ אקסל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

galai
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' אפריל 20, 2020 12:22 pm

יבוא אנשי קשר כ"לקוחות" מקובץ אקסל

הודעהעל ידי galai » ג' מאי 19, 2020 7:21 am

האם ניתן לייבא באופן חד-פעמי מקובץ אקסל - רשימת לקוחות (שם, טלפון, כתובת, דוא"ל, הערות) כלקוחות במערכת איי-קאונט?
מבלי שיהיה צורך להכניס אחד-אחד בתוכנה עצמה? אם כן - מה ההנחיות לקובץ האקסל, יצוא שלו בפורמט כלשהוא? האם ניתן לייבא לתוכנה קובץ מידע שכזה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3100
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: יבוא אנשי קשר כ"לקוחות" מקובץ אקסל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מאי 19, 2020 9:15 am

בוקר טוב :)
מכיוון שאתה נמצא במסלול מלא אז באפשרותך לייבא ולייצא לקוחות.
ולכן במידה ואתה רוצה לייבא רשימת לקוחות מאקסל ישירות לחשבון שלך אז עליך להשתמש בפורמט אקסל שלנו בלבד- לא ניתן לייבא איזה קובץ אקסל שרוצים ואיזה עמודות נוספות שרוצים, כמו כן, לא לשנות מלל של כותרות בעמודות בקובץ האקסל שבפורמט של iCount.

לכן, כדי לבצע את התהליך: 
1. עליך לייצא את קובץ רשימת הלקוחות הנוכחי בפורמט שלנו מהחשבון דרך חיפוש->לקוחות->יצא לאקסל ולשמור אותו במחשב.
2. על גבי הקובץ עצמו לבנות את רשימת הלקוחות שלך על פי העמודות הקיימות- חשוב מאוד לא לבצע שינויים בעמודות או להוסיף עמודות דינאמיות, דבר זה עלול לפגוע בהעלאת הקובץ.

3. לייבא חזרה את רשימת הלקוחות מהאקסל לחשבון- יש להתחבר לחשבון ואז לגשת ל"חדש"->לקוח->יבא מקובץ->לבחור באקסל ולאשר העלאה.

מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 9 אורחים