בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 25, 2020 12:30 pm

היי ניב,
במסלול אקספרס לא ניתן לרכוש את תוסף הווקומרס.
איך רכשת את זה מהחשבון שלך? האם יש לך חשבון נוסף במסלול מלא?
אני גם לא מצליח לאתר את החשבון שלך מכיוון שנרשמת לפורום באמצעות כתובת אימייל אחרת.
מהי כתובת המייל איתה נרשמת לחשבון ה-iCount שלך?

בברכה,
דור

nivo656
משתמש צעיר
הודעות: 11
הצטרף: א' מאי 24, 2020 7:07 pm

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי nivo656 » ב' מאי 25, 2020 12:41 pm

מהכתובת דוא״ל הבאה: Ass6480@walla.co.il
הכל מוזר עם המערכת אני כבר יומיים על זה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 25, 2020 1:19 pm

קודם כל הכל בסדר עם המערכת.
שים לב שהרישיון שלך במסלול האקספרס פעיל וכבר בוצע עליו תשלום באמצעי התשלום הקודם, הרישיון השנתי בתוקף עד ה-2.10.2020.
אם אתה רוצה להישאר במסלול האקספרס אז אין צורך כרגע לשנות את פרטי התשלום כי הרישיון שלך יפוג כאמור רק בחודש אוקטובר.

כשרשמת "אני רוצה לשדרג את השירות"- אתה רוצה לעבור למסלול המלא (המסלול החודשי)?

בברכה,
דור

nivo656
משתמש צעיר
הודעות: 11
הצטרף: א' מאי 24, 2020 7:07 pm

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי nivo656 » ב' מאי 25, 2020 1:27 pm

שים לב אני לא מעוניין לשדרג את המערכת , אני מעוניין לבצע דבר אחד וזה להפעיל את התוסף ווקומרס באתר שלי - בהתחלה לא הצלחתי לרכוש את התוסף בגלל בעיות בחיוב כרטיס אשראי ומקודם הצלחתי לבצע את הרכישה בהצלחה אבל בטעות הדומיין שעבורו רכשתי את הרישיון לתוסף הוא : all2paty.co.il במקום - all2party.co.il
תוכלו לתקן לי את זה בבקשה ?

בנוסף - אני העלאתי את התוסף לאתר שלי ביצעתי התקנה ובעת תשלום מתקבלת הודעה ״ שגיאה בביצוע התשלום. נא לנסות שנית. ״

אשמח לקבל תשובות איך מטפלים בנושא הרישיון שנרכש בטעות לשם אחר , ואיך מטפלים בשגיאה בעת ניסיון ביצוע הזמנה .

תודה מראש

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3433
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי iCount » ב' מאי 25, 2020 2:13 pm

זיכינו אותך על הפלאגין לווקומרס. הוא נרכש מתוך חשבון אקספרס שלך וכידוע חשבונות אקספרס לא ניתנים לחיבור למערכות חיצוניות.
אם אתה רוצה, ניתן להעביר את החשבון שלך למסלול מלא ואז לרכוש את הפלאגין מחדש.

תודה, וסליחה על אי הנוחות.

nivo656
משתמש צעיר
הודעות: 11
הצטרף: א' מאי 24, 2020 7:07 pm

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי nivo656 » ב' מאי 25, 2020 2:45 pm

איך אפשר לשדרג למסלול מלא ?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 25, 2020 3:00 pm

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול אקספרס למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.
במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.



בברכה,
דור

nivo656
משתמש צעיר
הודעות: 11
הצטרף: א' מאי 24, 2020 7:07 pm

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי nivo656 » ג' מאי 26, 2020 8:37 am

רק שאלה חשובה לפני שאני מבצע את השדרוג והמעבר -
במידה ואני רוכש שוב את הפלאגין של ווקומורס ומתקין אותו - אני יכול להגדיר שישלח דרככם רק חשבונית בצורה אוטומטית בלי סליקה ?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה לא מצליח לעדכן אצלכם את פרטי החיוב שלי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מאי 26, 2020 9:57 am

בכל מה שקשור לתוסף הווקומרס- צריך לבצע חיבור למסוף סליקת אשראי כדי שהלקוחות שלך יוכלו לבצע בעצם את החיוב הכספי ואז באופן אוטומטי תופק חשבונית מס קבלה שתישלח אליהם, כלומר לא יכולה להישלח חשבונית מס קבלה סתם ככה אוטומטית ללקוח ללא חיוב בעמוד הסליקה.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים