הרשמה שגויה לאתר

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

marispinkdrink
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' מאי 26, 2020 7:27 pm

הרשמה שגויה לאתר

הודעהעל ידי marispinkdrink » ג' מאי 26, 2020 7:36 pm

ערב טוב, נרשמתי לאתר ובטעות ציינתי אימייל שגוי שדומה לשלי אבל הוא לא,ויוצא כך שכתבתי את השם של האתר שלי נכון,ועכשיו מישהו אחר יכול להיכנס לicount במקומי על השם של החנות שלי.(בשביל להירשם בכל זאת קיצרתי את שם החנות בגלל שהשם המקורי כבר תפוס.)
מה אני אמור לעשות אם אני רוצה להתחבר עם השם של החנות המקורית? אולי אפשר למחוק את ההודעה מהאמייל השגוי?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3467
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הרשמה שגויה לאתר

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 27, 2020 8:40 am

בוקר טוב,
לפי כתובת המייל איתה נרשמת לפורום אני רואה חשבון אחד במסלול מלא שהקמת אותו אתמול אבל טרם סיימת להקים את החשבון ואת הגדרות העסק.
לגבי כתובת המייל, למה שמישהו אחר יתחבר עם פרטים שלך? לכל אחד יש שם משתמש ייחודי.
כמו כן לא כל כך הבנתי על איזה חנות מדובר, אם הכוונה שלך לחנות שופיפיי אז עליך להבין שהחשבון שלך לא הוקם באופן סופי כך שאין לך עדיין חיבור לחנות.

אתה יכול בכל שלב להקים חשבון חדש על כתובת המייל הנכונה.
ניתן להקים את החשבון דרך עמוד המחירון:
https://www.icount.co.il/plans/

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים