פניה לצוות תכני לגבי תקלה במערכת

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

redwallstudio
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' יוני 01, 2020 11:24 am

פניה לצוות תכני לגבי תקלה במערכת

הודעהעל ידי redwallstudio » ב' יוני 01, 2020 11:36 am

התוכנה לא עובדת כמו שצריך. בזמן האחרון לא מוציאה את חשבוניות באופן אוטומטי בזמן הפירעון למרות שסימנתי . עד לפני כמה חודשים הכל היה תקין. בקשה לצוות תכני תפתרו את הבעייה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3188
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: פניה לצוות תכני לגבי תקלה במערכת

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 01, 2020 11:54 am

צהריים טובים :)
אני לא מצליח לאתר את חשבונך מכיוון שנרשמת לפורום עם עם מייל אחר מחשבונך.
במידה ואתה נמצא במסלול אקספרס נודה לך אם תוכל לפרט מה בדיוק לא ניתן לבצע, מה סדר הפעולות, מה מתקבל בעת ביצוע הפעולה והאם התקבלה שגיאה?

כמו כן, אם יש לך צילום מסך שימחיש לנו את הבעיה אנו נודה לך אם יהיה אפשר לצרף להודעה.

במידה ואתה נמצא במסלול מלא אז אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 9 אורחים