הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

beralegizbarut
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 29, 2019 2:38 pm

הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי beralegizbarut » ב' יוני 15, 2020 2:43 pm

היי,
בשלושה ימים האחרונים הפקתי 15 מסמכים ללקוחות שונים שהמיילים של כולם מעודכנים נכון ולאף אחד מהם לא הגיע המסמך במייל. האם שיניתי אולי משהו בהגדרות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 15, 2020 3:19 pm

אחה"צ טובים :)
בכל מה שקשור לבדיקה אם הלקוח שלך קיבל את המייל עם החשבונית, ישנו לוג פעילות מערכת (נמצא תחת מערכת->לוג).
לאחר שמפיקים מסמך ושולחים אותו ללקוח יש להיכנס ללוג ולראות אם הוא נשלח. 

הלוג מכיל בתוכו מידע פעילות רק מ-7 הימים האחרונים, לכן מומלץ להשתמש ולהסתכל בו בטווח זמן הקצר שלאחר שליחת המייל ללקוח.

שנית, במידה ועבר הזמן ואין אפשרות לאתר את שליחת המייל בלוג- קיימת אפשרות נוספת: יש לאתר את המסמך הרלוונטי דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> להיכנס למסמך ע"י לחיצה על המספר שלו-> שם ניתן לראות מצד שמאל כפתור עם האות i, זהו בעצם הלוג של המסמך, בו ניתן לראות מתי הוא נשלח, לאיזו כתובת אימייל והאם הלקוח פתח את המייל ולחץ על הלינק בפנים לפתיחה שלו. 

במידה והלקוח פתח את המייל שנשלח אליו יהיה ליד הסימן של העין מספר שימחיש את כמות הפעמים שהוא פתח את המייל, ואם הוא לחץ על הלינק של המסמך יוצג מספר ליד הסימן של ה'עכבר'.

זוהי בעצם האינדיקציה הטובה ביותר עבורך לדעת מה קרה עם המסמך. כך ניתן לבדוק בכל יתר המסמכים.

נציין שבמכשיר הנייד לא ניתן לראות את הלוג של המסמכים אלא רק בדפדפן שבמחשב.

נציין בנוסף שלעיתים קרובות מיילים מגיעים לתיקיות ה'ספאם' או לתיקיית 'קידומי מכירות' של הלקוחות ועליהם לבצע שינוי בהגדרות הספאם- זה קורה המון.

בכל מקרה- לבדיקת ענייני אימייל, ניתן לקרוא בכתבה כאן:
https://www.icount.co.il/help/emailing/ ... eshooting/

בברכה,
דור

beralegizbarut
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 29, 2019 2:38 pm

Re: הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי beralegizbarut » ב' יוני 15, 2020 7:10 pm

דור,
ראשית המון תודה על התגובה המפורטת.
בדקתי בלוג. המסמכים אכן הופקו.
נכנסתי ללוג גישה למסמכים שנשלחו במייל. רשום שם שהמסמכים נשלחו אבל אף אחד לא נצפה ואחד מהם נשלח למייל הפרטי שלי ובדקתי את תקיית הספאם ולא הגיע גם לשם או לאף תיקייה אחרת. המערכת פשוט הפסיקה לשלוח את הקבלות ללקוחות....

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' יוני 16, 2020 8:22 am

בוקר טוב,
נעשה רגע סדר:
יש הבדל בין אם אתה רואה בלוג שהמסמכים נשלחו מאיתנו לבין אם הלקוחות ראו או לא ראו.
אם אתה רואה בלוג שורה שאומרת שהמסמך נשלח- אז התהליך אצל iCount הסתיים, המסמך יצא מאיתנו.
למה הלקוח לא רואה? זאת שאלה אחרת שלא קשורה אלינו.
יכול להיות שהדומיין של הלקוח חוסם מיילים מאיתנו, יכול להיות שזה הגיע לספאם או לתיקיית קידומי המכירות או שיכול להיות שהלקוח פשוט לא שם לב- זה קורה המון.

עצם זה שהמסמך נשלח מהמערכת שלנו אז מ-iCount הכל תקין והמערכת לא הפסיקה לשלוח את המסמכים מהמערכת.

beralegizbarut
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 29, 2019 2:38 pm

Re: הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי beralegizbarut » ד' יוני 17, 2020 8:00 am

שוב,
אני יכולה להבין את התשובה הזאת אם היה מדובר באדם אחד או שניים. אבל לא 15 איש שלא שמו לב שהגיע המייל אם שאלתי אותם חד משמעית וביקשתי שיבדקו.
לא 15 איש ששאלתי ובדקו בספאם ולא מצאו ובטח ובטח לא אם אני אחד מהאנשים האלה ולמייל האישי שלי לא הגיע כלום.
ובדקתי את הכתובות שהזנתי (כולל את הכתתובת מייל של עצמי) ואין שם טעויות באיות.
וכן, כולנו עובדים עם מיילים ומקבלים בשוטף המון מיילים אחרים כל יום וכתובות המייל של כולנו פעילות.
והמחשב שלי מחובר לאינטרנט פעיל ובמקביל למערכת שלכם שולח מיילים שכן מגיעים כל הזמן ללקוחות. ואני לא שולחת מאפליקציה.
משהו בחשבון שלנו לא מעביר החוצה את הקבלות......
האם יש דרך לעשות שליחה חוזרת של כל מסמכי החודש האחרון?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יוני 17, 2020 9:00 am

היי,
אין סיבה שהמסמכים לא יישלחו מאיתנו, אנו חייבים לציין שלא נתקלנו בתלונות כאלה.
בכל אופן אין בעיה לבצע שליחה חוזרת לכל המסמכים שאת רוצה- ניתן לגשת לחיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> ניתן להשאיר את שדה 'לקוח' ריק כדי שהחיפוש יתבצע על כל המסמכים-> להזין את הפרמטרים לחיפוש כמו טווח תאריכים-> לבחור את סוגי המסמכים-> מומלץ ללחוץ על 'עוד' ולסמן 'הצג ללא חלוקה לעמודים'-> בצע חיפוש-> לסמן ב-V את כל המסמכים שאת רוצה לשלוח מחדש-> ובתפריט למטה ללחוץ על 'שלח מיילים מחדש'.

בברכה,
דור

beralegizbarut
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 29, 2019 2:38 pm

Re: הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי beralegizbarut » ד' יוני 17, 2020 11:11 am

מקווה שיצליח לנו.
תודה רבה על המענה המהיר...

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות שלי לא מקבלים את המיילים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יוני 17, 2020 12:58 pm

בשמחה והמון בהצלחה! מחזיקים אצבעות :)

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: AdsBot [Google] ו־ 11 אורחים

cron